Au trecut ani buni de când trecerea cu ferry-boat-ul Turnu-Măgurele - Nikopole a fost pusă în funcţiune şi şoseaua care duce la Dunăre nu a fost inca reabilitată. Un lucru cu cap ar fi fost să se reabiliteze întâi soseaua şi, apoi, să se deschidă bacul, însă la noi e taman invers. Şoseaua Portului, aşa cum mai este denumită acea porţiune de drum, duce şi către cea mai mare unitate economică a oraşului, combinatul chimic. Taxele şi impozitele plătite de combinat către Primărie sunt de ajuns pentru asfaltări şi reasfaltari în fiecare an. Ţinând cont de importanţa combinatului, autorităţile locale trebuie să facă tot posibilul să ajute această unitate economică.
Strada Portului a făcut parte din infrastructura oraşului, până la inaugurarea bacului. Din anul 2009, Strada Portului a fost transformată în DN 52. Înainte şi după anul 2009 nu s-au găsit bani pentru reabilitarea acestui drum, deşi trebuia să fie o prioritate. Când Dragnea vorbeşte despre investitori, locuri de muncă şi altele asemenea, ar trebui să explice ce are de gând cu acest drum. Cum să avem trafic la bac, când nu ne dăm interesul să creăm condiţiile minime? Când puterea centrală era a actualei opoziţii, Dragnea spunea că Guvernul nu-l lasă să reabiliteze şoseaua. De un an de zile, Dragnea este atotputernic în Guvern, are toate pârghiile necesare, dar nu se aude nimic despre reabilitarea drumului. E o dovadă clară că, de fapt, lui Dragnea puţin îi pasă de oraş.