Danut Cuclea ii cere o jumatate de miliard lui Mihai Marian Florin. Ar fi de ras daca nu ar fi de plans.

10 Martie 2016, 11:16 | 8036 vizualizări | 69 comentarii
Car Universal
Mihai Marian Florin

Primarul Municipiului Turnu Magurele si-a gasit alta sursa de venit. Danut Cuclea da turnenii in judecata. Cei care au curajul sa ii spuna adevarul este chemat in instanta. Se pot gasi diverse motive pentru un proces. Un om politic trebuie sa fie constient ca nu are cum sa fie iubit de toata lumea. Nici "conducatorul iubit" nu avea asemenea pretentii.

Iata unele dintre faptele pentru care se face vinovat Mihai Marian Florin: 

- a avut mai multe tentative de a lua cuvantul

 - a filmat cu un telefon

- "da, tu ce faci ma pentru orasul acesta"

- "si pe tine si pe prefecta v-a mituit Nicolae" ( n.r. "Mita la PSD", fapta pentru care Ioan Niculae este inchis)

  - liderul unui grup, intalniri in Parcul Municipal, instiga lumea impotriva primarului

Dupa ce spune toate motivele, Danut se lauda mai ceva ca un copilas. Daca nu el, atunci cine? 

Daca vreti sa va  minunati de ce ii trece prin cap primarului, intrati la galeria foto si dati click pe fotografii pentru a citi intreaga actiune in instanta. 

Click aici pentru galeria foto. 

Citeşte şi
Comentarii (69) Adaugă comentariu
Sisu pe 21 Octombrie 2016, 09:05
#69
Martori mincinosi
La momentul respectiv, in sedinta din primarie cu salariatii din CIC Mihai Florin nu a filmat.A avut un telefon Nokia model 1100.telefon personal.Proc*ratura si compania de telefonie mobila poate sã verifice....Rusine martori mincinosi....Dumnezeu, are grijã de ei.....Imi este scarbã de toti.
Seva pe 17 Octombrie 2016, 21:16
#68
Ai rau decat counistii
Ce s.a iuntamplat la judecatoriua Turnu este de rasul lumii !!!! Probabil ca PSD, asta le lipsea ca prin justitie sa puna BOTNITA la gura celir care au c*rajul sa.si exprime nemultumirile !!!! Poate o fi judecatorii din apel corecti si cu cei saraci si fasra bani !!!!!

haiducul pe 16 Martie 2016, 22:57
#67
vendeta
ah cutit, cutit, cutit de treiori te am ascutit pe tocila si pietroi sa tai capul la ciocoi CUCLEO CUCLEO FIARA REA MESERIA ITI E RACA
singur pe 16 Martie 2016, 20:18
#66
mergeti la liviu
bai baieti degeaba va bateti gura si nervii daca vfrti sa scapati de cuclea duce -ti-va direct la dragnea si spuneti-i tot ce va doare de bubele din capul sec al asa zisului primar si de faptul ca il face de ras pe dragnea cu relatia sexuala cu lepra de secretara care il afecteaza si nu il lasa semneze pe lucrurile ce ii sunt trasate abia atunci il ve-ti goni in rest pace voua
MUNCITORUL pe 16 Martie 2016, 14:49
#65
LIMBRICUL DANUT
Parca vad in viitor pe micul limbric DANUT infrant tarandu se spre spre TELDRUM lasand orasul fara perspectiva el a mai facut un pariu si la pierdut la alegerile de la presedientiale acum va pierde pariul cu viata sau cel mai sumbru pentru el ar fi sa i ceara lui CRACEA UN POST LA PRIMARIE ce mas mai buc*ra cred ca il va optine la spatii verzi condus de MALEATA
UN OM pe 16 Martie 2016, 11:55
#64
UN PROCES DE BUN SIMT
Cred ca va fi cel mai rasunator proces din istoria acestui oras CETATENII IMPOTRIVA primarului DANUT CUCLEA ACUZAT DE MINCIUNA IN TIMPUL CAMPANIEI ELECTORALE SE LUCREAZA LA LISTE ALATURATIVA ACESTEI CAUZE INDIFERENT DE PARTID
lulu pe 15 Martie 2016, 17:11
#63
piticania
Mai oameni buni,jigodia asta de primar doreste acesti bani de la un amarat pentru a cumpara chilotei si jucarii erotice pentru Ionela.Pe limbricul asta il mai doriti inca patru ani la conducerea orasului?Pe langa faptul ca de o vesnicie e la conducerea orasului si nu a realizat nimic pentru locuitori.Si atunci ce sperante sa mai ai ca va face de acum incolo?Se impune SCHIMBAREA!Oricine va fi in locul lui,tot va face mai mult.
x pe 15 Martie 2016, 14:04
#62
referitor la #61
Parca sunt niste copii de gradinita alesii astia ai nostri!

- M-ai facut prost? Ma duc la mama sa te spun! LOL

Fiti domne seriosi, ca nu de circ avem nevoie!

Voi chiar credeti ca e atat de simplu sa fie cineva obligat la despagubiri pentru prejudiciu de imagine???
AVOCATUL pe 15 Martie 2016, 11:01
#61
LA PROCES CU PROCES SE RASPUNDE
Bomba zilei PAUNESCU G IL VA DA IN JUDECATA PE VICE PRIMAR PENTRU INJURII vicele lar fi dat in organul lui
eu pe 15 Martie 2016, 08:50
#60
#eu
Doi in unul, 100 și restul la valoarea pretenţiei. Nici nu ii mai citesc aberaţiunile, in dosar de calitate se prevalează? Nu cumva de aceea de "ales"? Cum stabilește ăsta dreptul unui cetăţean de a participa sau nu la o intrunire publică........el știe că e primar.
eu pe 14 Martie 2016, 17:08
#59
#eu
Eu aș dispune să timbreze la valoare. Chiar sunt c*rios ce se va alege de acest dosar. Din păcate astăzi nu am avut timpul necesar să analizez cererea și de la ora asta.......
Ilie de la scularie pe 14 Martie 2016, 08:26
#58
@Tizului
Tizule, faci tu ce faci, și pe lângă cele bune pe care le scrii, mai dai cu oiștea de gard. De acord cu tine, salariații din combinat sunt lași, că nu sunt uniți, etc. Își merită deplin ceea ce li se întâmplă, dar... de aici încolo suntem în dezacord. Strămutarea unui proces este admisibilă doar în condițiile în care există suspiciuni de incompatibilate sau influență în actul de justiție. Pe de altă parte organizația sindicală la care este afiliat sindicatul celor din combinat poate oferi asistență juridică gratuită oricărui sindicat sau membru de sindicat care are probleme juridice legate de conflicte de muncă sau conexe speței. Un avocat bun poate demonta cu ușurință acuzațiile lui Cuclea. Dar să fie un avocat care-și știe bine meseria, și mai ales unul care știe să facă față unei c*rți ostile clientului său, așa cum cred că va fi în prima instanță. Pe urmă, se va merge mai departe, iar dacă se va merge mai departe șansele lui Cuclea scad proporțional. Aici e șpilul tizule.
eu pe 13 Martie 2016, 21:33
#57
#eu
Mâne voi citi cererea de chemare in judecată și voi vedea despre ce este vorba. Motivarea in drept și calificarea obiectului care nu poate fi "pretenţii".
anonimus pe 13 Martie 2016, 21:10
#56
primarul turmentat
azi de lasatul secului m am intalnit cu unul din consilierii psd ce relateaza omul imi este rusine cu acest primar de ce omule il intreb raspuns bai PITICUL vine beat la sedintele de CONSILIU mai nu se poate asa ceva ba parol si colac peste pupaza imi mai relateaza ca una din femeile de servici lar fi prins si cu amanta pe masa bai esti nebun trageti concluzii cetateni ai orasului asa ca CUCLEO MARS LA PRM CU BACIU CU TOT
tot eu pe 13 Martie 2016, 19:15
#55
pt eu
Obiectul actiunii se incadreaza la Articolul 7:,,Acţiunile privind stabilirea şi acordarea de despăgubiri pentru daunele morale aduse onoarei, demnităţii sau reputaţiei unei persoane fizice se taxează cu 100 lei."

Pentru asa ceva se cer despagubirirle, asa cum reiese din galeria foto atasata acestui articol.
eu pe 13 Martie 2016, 13:59
#54
#eu
285/329/2016 obiect pretenţii, evlauate sunt de parte la 50000 de lei, taxa 1355 lei până la 25000 de lei plus 3% de la 25000 până la 50000 de lei, obiectul acţiunii nu este stabilirea și acordarea de despăgubiri ci pur și simplu pretenţii. Vorbim despre calificarea obiectului acţiunii.
eu pe 13 Martie 2016, 13:45
#53
#eu
Nu am oug-ul la indemână și nu inţeleg cum pentru o pretenţie de 50 000 de lei timbrezi doar cu 100 de lei. Nu am vrut să fiu ironic și să spun că este vorba de respingere a unei acţiuni pe "oportunitate" că doar nu vorbim de probe. Admisibilă/inadmisibilă, fondată/nefondată, temeinică/netemeincă ori fără motivare. Despre ce vorbim? A, care ar fi motivaţia pentru care cuclișor ar cere strămutarea? Cât privește interesul părţilor, in cazul de faţă este o chestiune pur subiectivă. Spune-mi și mie cum este cu art 7 din oug să mă luminez și eu de ce 100.
Victor Nicolescu pe 13 Martie 2016, 12:33
#52
SCHIMBAREA CONDUCERII ORASULUI T.M.
Eu zic sa lasam calculele si datul cu parerea si să votam schimbarea conducerii falimentare a orasului nostru.Oamenii acestui oras merita o viata si un trai mai bun.Ceea ce ce PSD ne-a oferit pina acum,timp de peste 25 de ani,am vazut si simtit din plin.Sa avem c*raj si sa alegem alti oameni,fara sa mai comentam si sa inventam tot felul de prosti cu privire la viata si puterea lor de a face ceva,fara sa-i vedem la treaba.
UN CETATEAN pe 13 Martie 2016, 10:03
#51
BLESTEMUL CELOR DIN LINIA INTAI
VA aduceti aminte cand NICOLAE A DAT AFARA PE CEI DE LA ATELERIU ELECTRIC ati stat pasivi si acei oameni care sau ridicat au fost dati afara nu ati invatat nimic din experienta a urmat greva din data de 16 mai 2014 mult mai mare si televizata nici atunci nu ati format un sindicat de frica sunteti niste lasi in fata vietii asa ca va meritati soarta ati procedat ca si prima data lasandu va colegii care au stat pe baricada multumindu va cu salarile castigate si atata tot acum va intreb popor las cand oare va veti ridica se vorbeste aici pe aceasta pagina de grasul MIHAI FLORIN acest barbat ca nu il pot numii decat asa va demonstrat ca este mai barbat decat multi care au fost la greva spontana RUSINE CELOR CARE AU ABANDONAT speriati de sefi de directori de psd care nu a vrut evenimente in fieful lui DRAGNEA LIVIU PAPUSARUL SEF pentru linistea voastra votati SARACIA MINCIUNA SI HOTIA treci la vot sluga psdista
nu sunt eu pe 13 Martie 2016, 09:39
#50
pt eu
V-am indicat textul de lege conform caruia taxa este fixa, 100 lei.

Cand am spus ca nu este oportuna stramutarea, am vrut sa spun ca nu este in beneficiul niciunei parti sa se judece procesul in alta parte si nimeni n-ar avea interes sa formuleze o astfel de cerere. In niciun caz n-am spus ca e posibil sa se respinga cererea ca inoportuna. grin

In ceea ce priveste admisibilitatea, imi mentin punctul de vedere.
eu pe 13 Martie 2016, 09:03
#49
#eu
Taxa de timbru nu este chiar atât de mică, se timbrează la valoare, chiar și pentru un.salariu de primar. Este cât un venit minim? Dacă ai ordonanţa pe aproape calculează! Cât privește strămutarea bănuiala este destul de greu să fie considerată legitimă, este o palmă pe.obrazul judecătorilor care nu prea depind de primar/primărie. Relaţii conflictuale locale?! Oricum, strămutarea pe bănuială legitimă poate fi cerută de către parte in orice fază a procesului așa că vorbim de chestiuni sensibile. Nu știu de ce spui că taxa de timbru este mică. Pentru veniturile mele de turnean de rând este mare, dar ai dreptate, pentru primar nu. Cererea de strămutare nu se respinge ca nefiind oportună, una la mână, apoi putem face vorbire de 143 alin. 1 și 144, hotărârea de strămutare nu se motivează,deci putem vorbi de admisibilitate sau inadmisibilitate nu de oportunitate, fondat/nefondat, temeinic/netemeinic. Cum vezi problema?
ILIE DE LA SCULARIE. pe 13 Martie 2016, 06:50
#48
Bai, DERBED"eu"
Din ultima postare se vede ca esti un impostor, prost, idiot si analfabet. Trebuia- daca ai sti ce sa spui- sa spui asa: Draga FLORINE si cei care vreti da-l dati pe Cuclea in judecata si sa-i cereti mari despagubiri, nu-i adevarat ce scrie acest ILIE, voi fi eu avocatul vostru si va garantez ca veti castiga!. Dar cum sa scrii asa ceva, cand nu ai dreptate?! PENTRU ALTI COMENTATORI, FOSTI AMARATI DE LA COMBINAT: DRAGII MEI, CINE V-A OPRIT SA FACETI UN SINDICAT PUTERNIC, CU UN LIDER CINSTIT, DESTEPT SI BATAIOS( in sens bun)?? Raspuns: NICI DRAGNEA, NICI CUCLEA, NICI CRACEA, NICI BICIU, NICI IOAN NICULAIE!!!. VOI ATI FOST INCAPABILI SI LASI! ASA CA, LATRATI IN CONTINUARE LA LUNA!.
nu sunt eu pe 12 Martie 2016, 21:07
#47
"
Taxa de timbru are o valoare mica (art. 7 din OUG 80/2013) si nu cred ca e o problema la salariul lui de primar.

Stramutarea poate fi admisa (art. 140 al. 2 CPC) pentru ca se presupune ca primarul are o oarecare influenta pe plan local, insa nu cred ca e oportuna.
eu pe 12 Martie 2016, 20:23
#46
# ILIE
Doctssime personagiu, ești mai atât de rău și atât de prost incât nu iţi voi mai acorda nicio literă. Pierd timpul cu un zero absolut. Te roade invidia, ești bolnav de ciudă pe domnul acela acţionat in judecată de unul din paraziţii psd. Mă, știi cum sunteţi voi ăștia din psd? Mănunchiuri ca limbricii, aţi parazitat orașul, judeţul.........
georgica pe 12 Martie 2016, 18:08
#45
MONSTRII
Atunci cand stai pasiv in fata televizorului a tabletei si nu mergi la votare lasi si dai posibilitatea politrucilor sa si consolideze o clica mafiota acest lucru sa intamplat in judetul nostru sub conducerea lui DRAGNEA LIVIU ceilalti sunt simple marionete fac apel la toti cetatenii acestui oras care mai au constinta si nu au creierele spalate indiferent de culoarea politica VOTATI SCHIMBAREA altfel orasul moare deja este in coma mai este timp de resurscitare
turnean pe 12 Martie 2016, 17:42
#44
anti Cuclea
În orice oraş,primarul este în slujba cetăţeanului.La Turnu Măgurele,se pare că totul este invers.Cuclea vrea ca turnenii să fie slugile lui.Minciunile din campania electorală,legate de crearea l o c u r i l o r de muncă,pot fi interpretate ca un afront la demnitate.Noi,locuitorii acestui oraş,distrus de Cuclea şi ai lui,ce sumă ar trebui să cerem ca daune morale? N-am putea şi noi să-l chemăm în judecată pentru subminarea industriei oraşului,fiindcă nu a atras niciun investitor? Un lucru este clar:CUCLEA NU A FĂCUT NIMIC PENTRU ACEST ORAŞ ! După trei ani de stat pe scaun,a început să apară prin diverse loc*ri din oraş şi să ne arate că a învăţat mersul pe jos.Trei sferturi dintre turneni se zbat în sărăcie. Cucleo,vor muri oamenii de foame,în aşteptarea l o c u r i l o r de muncă promise de gaşca voastră de mincinoşi PSD-işti,iar tu nu eşti în stare de nimic.Vrem să mai dăm o şansă oraşului.Să mai alegem şi altceva! Ne-am săturat de minciunile tale,Cucleo!
ILIE DE LA SCULARIE. pe 12 Martie 2016, 17:25
#43
Am ras de unul singur.
Bebelusi inocenti, analfabeti, dar viteji nevoie mare: DE CE NU-I INTREBATI PE "marii justitiari" eu, ilie de la scularie, SNI, CE TAXE PREBUIE SA PLATITI LA JUDECATORIE PENTRU MILIARDELE DE LEI( SAU EURO?) PE CARE VRETI SA LE CERETI CA DESPAGUBIRI?. Eu garantez ca va doare-n c*r de acest fraier de marian mihai florin.
UN COLEG DE SERVICI pe 12 Martie 2016, 16:50
#42
CU PARERE DE RAU
Daca il ascultam pe FLORIN ALTA ERA SOARTA COMBINATULUI a avut viziunea caderii acestui combinat inaintea multor sefi cu studii era necesar formarea unui sindicat condus de un lider cu coloana vertebrala BRAVO FLORIN cred ca multi din combinat te vor urma
Cetateanul turmentat pe 12 Martie 2016, 16:43
#41
PRIMARUL MARIONETA
Asist cu stupoare la ce se intampla in orasul nostru si ma intreb oare meritam aceasta soarta raspunsul mi l dau singur cred ca da cand mama dracului vom vota si noi schimbarea la pastele cailor referitor la MIHAI FLORIN cred ca trebuie sustinut nu a facut sa semnaleze decat o stare de fapt MINCIUNA SI HOTIA FAC CASA BUNA LA PRIMARIA CONDUSA DE LIVIU DRAGNEA PAPUSARUL SEF CUCLEA NU ESTE DECAT O MARIONETA acum un sfat pentru DANUT ai grija si uitate in spate cultul lui MIHAI FLORIN ESTE VENDETA
eu pe 12 Martie 2016, 15:36
#40
Dacă nu te-ai crede prea subtil și mult prea deștept ori de o ironie fină eu te-aș felicita cu totată consideraţia. Condescendenţa ta atrage condescendenţă. Unde este ascendentul tău intelectual asupra noastră, a acelora care suntem persiflaţi de tine?! Emani adevăruri axiomatice privind propria-ţi persoană, redus, laș, un manip**ator prea străveziu...... Eu nu sunt un mare jurist și nici nu trebuie să fiu ca să intreb, printre altele de unde are dănuleţ bănișorii de taxă de timbru? Cât despre cererea de strămutare va fi respinsă de Curtea de Apel Buc*rești in mod sigur. Nu sunt intrunite condiţii pentru a fi admisă iar celălalt eu inţelege foarte bine despre ceea ce vorbesc. NU SOLICITAŢI STRĂMUTAREA PENTRU CĂ VA FI RESPINSĂ. SĂ FACĂ BOUL DE CUCLEA DOVADA PREJUDICIULUI PE CARE L-A SUFERIT ȘI CUANTIFICAREA ACESTUIA!

Acum revenind la # 36 cel cu cerebromegalie, știi proverbul cu drumul lung și prostul, ei bine, ești dovada concretă...........c*rajosule!
cetateanul X pe 12 Martie 2016, 13:18
#39
usor.usor
Ca face florin politica lui cracea,ca alti candidati au bubele lor,nu ma inteteseaza.

1.primarul cuclea nu a facut nimic ptr oras

2.trebuie la proces sa participam cat mai multi sa aparam pe cetateanul florin

3.votati cu oricine numai cu mafioti nu mai votati

4.usor dar sigur veti radpunde in fata DNA.
Tibi pe 12 Martie 2016, 09:30
#38
Cine ridica sabia,de sabie va pieri
Sa intelegem ca incep procesele?Urmatorul proces trebuie sa fie intentat de catre Florin Mihai Primarului Cuclea pentru denunt calomnios.Vor incepe si procesele noastre,procese in care vom cere miliarde pentru minciunile si furaciunile pe care le-au spus si le-au facut primarul si oamenii lui.Florin Mihai,te inc*rajam si te sustinem in orice actiune ai si vei avea importiva Ciumei Rosii.
Untesu D pe 12 Martie 2016, 09:24
#37
pentru toti postacii
Dragilor nu va mai laudati de uni singuri si nu il mai laudati pe cracea, cei care faceti aceste postari sub diverse pseudonume sunteti aproape deloc credibili si stiti de ce ? Pentru ca toti cei ce postati sunteti prietenii lui cracea si membri PNL !!!! Uuuuuaaaaaa je**silor !!!
ILIE DE LA SCULARIE. pe 12 Martie 2016, 07:26
#36
Lui Mihai Marian Mihai.
Iubitule, nu te-ai invatat inca minte, nu vezi ca niste lasi vor sa te bage cu ochii-n foc, asa cum au mai facut-o?? Stii bine ce-ai patit lasandu-te // bagat la inaintare// pentru niste lasi, care cand si-au dat seama ca au incalcat grav legea, s-au tras de o parte si te-au parasit. Daca se va cere stramutarea procesului la Suceava, iti vine dracul martor. Se vede ca esti lipsit de inteligenta: ca il acuzi pe Cuclea ca nu a facut mai nimic pentru oras( CA DE ALTFEL, TOTI CONSILIERII-INCLUSIV CRACEA!) este parerea ta si AI DREPTUL de a o afirma, dar a-l acuza ca a primit bani de la Ioan Niculaie, ESTE CU TOTUL ALTCEVA- DACA NU AI DOVEZI! ASTA AR TREBUI SA-TI SPUNA//MARII// JURISTI ANONIMI-" eu" si SNI.Pari om in varsta, dar numai pe dinafara, insa nu cred ca si la cerebel!
eu pe 12 Martie 2016, 01:30
#35
eeeeeiiiiii
Salitare SNI, mă intrebam pe unde domnul cel mai bine informat de pe aces sait. #14, deși sunt de acord cu ideile dumneavoastră, vă rog să luaţi un alt pseudonim. Sincer, nu suntem una și aceeași persoană iar dumneavoastră știţi foarte bine, prior tempore, potior iure. Haideţi că puteţi! Cu respect pentru un profesionist.
eu pe 12 Martie 2016, 01:24
#34
idls versus IDLS
Nu ii confundaţi pe cei doi. idls este acel "gică contra" acid dar inteligent. IDLS este altceva.....
eu pe 12 Martie 2016, 01:16
#33
breeee dănele primărele!
Ia de spune mătăluţă pe ce iţi intemeiași bre acţiunea in pretenţii?! Ce prejudicii suferiși "inălţimea ta"?! La ce raportași breeeeeee cuantumul pe care il solicitași? Cât costă obrazul tău? Hai să vezi cum stă treaba! Șoricul, la kilogram 30 de lei, la cât ai cerut ești mai porc decât toţi porcii. Un aspect, al doilea, indiferent ce pretenţii.financiare ai avea, arăţi un lucru fundamental prost, tu ai un preţ și prin asta iuris et de iure, ai fost/ești/vei fi de vânzare, o marfă proastă și supraevaluată. Care este mă temeiul legal al idioţeniei tale de dosar. Eu mă gândesc serios să fac loby pentru un lucru absolut normal. Ai minţit in sensul că ai inșelat cetăţenii incălcând promisiunile din campanie. Hai că se poate dacă tu ţi-ai dat un preţ și noi trebuie să fentăm contenciosul că rămâne prefecta fără primărașul piticașul.
adina pe 11 Martie 2016, 23:36
#32
o
unde se strang semnaturi ca mai sunt doritori ?
DEMOCRATUL pe 11 Martie 2016, 23:09
#31
CANDIDATUL
Singurul candidat care merita sa fie primar este CRACEA CLAUDIU a fost si este consilierul care tine piept celor de la psd interventile lui in CONSILIUL MUNICIPAL au fost pentru cetatenii acestui oras VOTEAZA SCHIMBAREA cetatene daca vrei un oras prosper
JACK SPINTECATORUL pe 11 Martie 2016, 22:20
#30
NEVOIA DE SCHIMBARE
Oare dragi cetateni ai acestui oras nu va ti saturat de minciuna celor care ne conduc pana cand mai stati asa umili a venit timpul sa spuneti NU NEPOTISMULUI NU MINCIUNII NU HOTIEI
UN FOST COLEG DE SERVICI pe 11 Martie 2016, 22:07
#29
SUPARAREA LUI DANUT CUCLEA
Pentru o informare corecta PSDeul si persoana lui DANUT CUCLEA sunt suparati ca acest om a adus televiziunile la greva spontana de pe data de 16 MAI 2014SI A VORBIT PENTRU DREPTURILE SALARIALE ALE TUTUROR OAMENILOR DIN COMBINAT o suparare bolnava a unor oameni avizi de putere cred ca acest om va ramane in istoria acestui oras ca un om dornic de democratie este momentul sa il sustinem in procesul cu MAFIA PSD ACUM MERG SA I DAU SEMNATURA MEA
GEORGICA pe 11 Martie 2016, 21:11
#28
DUMNEZEU DE TURNU CUCLEA
Sustinem cele spuse de MIHAI FLORIN vom merge la proces in numar foarte mare facem apel la toti care il cunosc sa dam pentru totdeauna jos MAFIA ROSIE din orasul nostru CUCLEA NICI NU STI CE TE VA LOVII din acea zi
PIEDONE pe 11 Martie 2016, 20:58
#27
Minciuna in proces
M am uitat la aproape toate comentarile si am tras o concluzie Atunci cind oamenii sau ridicat impotriva nedeptratilor au fost adusi la tacere Vinovati suntem toti pentru ce sa intamplat in combinat nu am stiut sa facem un sindicat al muncitorilor acum suportam consecintele MIHAI FLORIN a incercat sa va schimbe mentalitatea este un tip hotarat si va merge pana la capat visul lui este un oras mai bun in UNA din discutile purtate cu el il va actiona in judecata pe cuclea danut pentru MINCIUNA martori vor fi cetatenii acestui oras in campania lui mohanu si apoi a lui a promis orasului hidrocentrale pe dunare pe olt parc industrial strazi asfaltate si loc*ri de munca cred ca va fi procesul anului in ROMANIA POT PARTICIPA TOTI LOCUITORII NEMULTUMITI AI ORASULUI am inteles de la MIHAI FLORIN ca deja a strans 580de semnaturi SPUNETI STOP HOTIEI SI MINCIUNII JOS PSD JOS CUCLEA MINCINOSUL
gogu de la spatii verzi pe 11 Martie 2016, 20:52
#26
De cine vorbesti ma? De cacatul ala de Bâciu? Ala care a fost gurist la BOB de la UVCP? Ala de-a schimbat partidele ca pe ciorapi? Un prost si un increzut, asta e Bâciu al tau. L-am cunoscut destul de bine, asa ca nu-mi vinde mie gogosi despre cine este tipul. Asta se visa el primar, si si-a mobilizat pupinc*ristii. Bai liberalilor, atentie ca viermele din fruct. Tradarea si-a aratat primele fete.
Țepeș Voda pe 11 Martie 2016, 16:20
#25
Vlad, pune-ti neuronul la muncă...
Dovezi ai spus??????????Atunci să închidem televiziunile și presă scrisă!!!!!!!!!!!Apropia,tu de unde iei informațiile,de la Radio Sud ???? E grav,e foarte grav!!!!
ilie de la scularie. pe 11 Martie 2016, 13:33
#24
Lui watt= kakat.
Esti prea prost ca sa ma intind la vorba cu o nulitate ca tine!. In comparatie cu Biciu( nu Baciu) tu nu meriti nici sa-l pupi in c*r!. NU EL A DISTRUS UVCP, CI DL NASTASESCU CARE ERA SEFUL PDL. CAND DL BICIU A PLECAT LA SENAT, UVCP ERA IN FUNCTIUNE SI OAMENII ISI LUAU SALARIILE INTEGRAL.Alta propunere pentru primar vine de la un prieten, care il recomanda pe dl prof. Zorila. Iar daca tu, nulitate sifilitica, n-ai inteles nimic din afirmatiile despre cogenerare, sere, fabrica de tomate, statia fotovoltaica, este explicabil: din cracea si acolitii lui- niste cacati imputiti- nu poti face bici care sa faca plici!.
Ilie de la Scularie pe 11 Martie 2016, 11:08
#23
@Tizului
Daca-mi vii cu inginerul Baciu drept candidat..... mai bine emigrez din oras. Daca face cu orasul ce-a facut cu UVCP-ul, mai bine te abtii sa spui lucruri traznite.
Vlad pe 11 Martie 2016, 10:32
#22
pt . 20
E simplu...daca il faci pe unul hot sau spagar si nu ai dovezi, conform legii esti bun de plata. poate daca il faci in particular, nu se pune problema de defaimare, dar daca o faci in public atunci trebuie sa iti asumi

Watt pe 11 Martie 2016, 10:21
#21
Lui ILIE DE LA SCULARIE
Mai ILIE esti un dobitoc. Ar fi interesant sa ne spui ce-ai facut TU in viata ta!? La cat de "APT " PROFESIONAL esti tu poate ne spui ce legatura are cogenerarea cu parcul fotocoltaic . Eu nu stiu, dar in mintea ta creata exista probabil o legatura ! Vis -a - vis de fabrica de conserve, din care au ramas doar cladirile, dar la cat de INCOMPETENT esti, nu mai este vorba de retehnologizare si de dotare completa cu linii de productie . Il vezi pe Enculescu prosper ? Afacerea este sezoniera . Si pana la urma ce face omul cu banii sai e treaba lui . POLITIC, ar trebui sa te intereseze ce face Cuclea cu banii nostrii nu ce face Cracea cu banii lui
ȚEPEȘ VODĂ pe 11 Martie 2016, 08:42
#20
Pt.Vlad ori Cuclea
Măi băiatule,tu trăiești în Romania,cunoști legile țării?Despre care lege vorbești și despre care plată?Vedeți mă ce v-a făcut Dragnea?V-a spălat creierii pană v-a prostit detot.Pentru întrebările adresate primarului,orice magistrat corect și bine pregătit,nu trebuie să dea c*rs unei astfel de acțiuni.Hai să vedem dacă va da c*rs și plangerilor pe care le vom face cu privire la cheltuirea banului public de către Primăria Turnu Măgurele.Să vedem ce va spune și Curtea de Conturi după raportul din acest an.
Spune-ți părerea!

*:

*:

*:

grinLOLcheesesmilewink
smirkrolleyesconfusedsurprisedbig surprise
tongue laughtongue rolleyetongue winkraspberryblank stare
long faceohhgrrrgulpoh oh
downerred facesickshut eyehmmm
madangryzipperkissshock
cool smilecool smirkcool grincool hmmcool mad
cool cheesevampiresnakeexcaimquestion
* caractere rămase

Comentariile venite din partea voastra cu privire la evenimentele prezentate pe website-ul nostru sunt apreciate de autorii materialelor si de ceilalti utilizatori, daca sunt exprimate intr-un limbaj decent. Ne rezervam dreptul sa nu publicam sau sa inlaturam aceste mesaje/ comentarii/ opinii care aduc injurii celorlalti vizitatori sau incurajeaza ura de rasa, religie si sex.