Cristian Neacşu, fost om de încredere al lui Dragnea - dezvăluiri senzaţionale despre fondul de vânătoare al ciocoiului Dragnea.

24 Decembrie 2015, 23:23 | 8957 vizualizări | 52 comentarii
Car Universal
Cristian Neacsu.

 „ Întrebaţi în Turnu, în Alexandria, toată lumea ştie că fondurile de vânătoare de la asociaţia Turris sunt ale lui Dragnea. Iar pe mine Dragnea în persoană m‑a angajat ca director tehnic la asociaţia Turris.“

În declaraţia lui de avere nu apare că Liviu Dragnea ar deţine vreun fond de vânătoare sau o firmă numită Teldrum. Cu toate astea Dragnea angajează cu gura lui oameni la nişte fonduri de vânătoare din Teleorman, şi tot cu gura lui cere ca firma Teldrum să plătească toate cheltuielile la acele fonduri de vânătoare. Pe care fonduri vine să vâneze, ca să vezi coincidenţă, chiar Dragnea cu grangurii din PSD. Cristian Neacşu, fost director angajat de Dragnea pe acele fonduri de vânătoare, are o explicaţie personală pentru această coincidenţă.

Reporter: Domnule Neacşu, dumnea‑
voastră aţi fost angajat director la nişte
fonduri de vânătoare din Teleorman,
despre care se spune că sunt ale lui Liviu
Dragnea, deşi el nu are trecute în declaraţia
de avere aceste fonduri. Cred că‑l ştiţi pe
domnul acesta...
Cristian Neacşu: I‑auzi vorbă, nu că‑l
ştiu, am dormit şi cu el în pat cum s‑ar
spune. Prin «96 eu am lucrat vreo două luni
în Germania şi el a venit în perioada aia să
cumpere nu ştiu ce maşini de acolo, că abia
luase în gestiune hotelul Turris din Tur‑
nu Măgurele. Şi a dormit la mine, în patul
meu. Dar îl ştiam de mult că taică‑miu s‑a
ocupat la AJVPS de fondurile de vânătoare
din Turnu şi taică‑miu l‑a făcut vânător pe
Dragnea.
Rep.: Am auzit că aţi fost director teh‑
nic la fondurile de vânătoare ale lui Drag‑
nea, repet, care nu se află menţionate în
vreo declaraţie de avere a lui Dragnea. Are
Dragnea fonduri de vânătoare în Teleor‑
man?
C.N.: Sigur că are. Dar întrebaţi în
Turnu, în Alexandria, toată lumea ştie
că fondurile de la asociaţia Turris sunt
ale lui Dragnea. Iar pe mine Dragnea în
persoană m‑a angajat ca director tehnic
la asociaţia Turris. A rămas de la început
să nu spun nimănui că sunt ale lui Drag‑
nea. Şi prin telefon când vorbeam că vine
Dragnea să vâneze foloseam un cod, îi zi‑
ceam „domn preşedinte“ sau „barosanul“.
Nu‑i ziceam numele. Vă spusei că răpo‑
satul meu tată a fost director la fondurile
de vânătoare ale lui Dragnea, încă de la
înfiinţarea asociaţiei Turris, deci şi el ştia
ale cui sînt. Tata a fost primul director al
lui acum cincisprezece ani. Atunci au li‑
citat pentru două fonduri în judeţul Dolj,
dar două fonduri sărace, braconate, vai
mama lor. Şi atunci Dragnea a aranjat
cu Regia Naţională a Pădurilor ca să dea
la schimb cele două fonduri proaste din
Dolj pe două foarte bune din Teleorman,
gospodărite bine. Tata s‑a ocupat de acea
licitaţie şi de transfer, dar cu bani de la
Dragnea şi cu aranjamentul lui Dragnea.
Apoi a mai luat şase fonduri prin fals de
la Asociaţia Judeţeană a Vânătorilor şi
încă vreo două în altă parte. Are zece
fonduri de vânătoare în total acum, din
ce ştiu eu.
„Cu Nicuşor
Constantinescu era
belea, că ăla punea
paznicii de vânătoare
să‑l ia în spinare când
era vreun şleau“
Rep.: Vă mai amintiţi când aţi făcut pri‑
ma vânătoare cu Dragnea pe fondurile lui?
C.N.: În 2010, la câteva zile după ce am
fost angajat. Am vorbit despre angajarea
mea la hotelul Turris, tot al lu Dragnea, cu
Mădălin Ioniţă, şoferul lu Dragnea şi am
făcut prima vânătoare la mistreţi. Care
a fost o vânătoare foarte bună. Dragnea
dacă împuşcă el doi‑trei mistreţi zice că e
foarte bună vânătoarea, dacă nu împuşcă
el nimic, dar împuşcă ceilalţi, e dezastru.
El vrea să fie aşezat cel mai bine la pândă,
să împuşte neapărat.
Rep.: Cu ce politicieni aţi mai fost la
vânătoare pe fondurile lu Dragnea şi cum
s‑au comportat?
C.N.: Păi au venit Marian Oprişan. De
mai multe ori a venit cu ăsta de l‑a arestat
de la Constanţa, Nicuşor Constantinescu.
Îmi amintesc că şi Miron Mitrea a venit. Şi
mulţi alţi preşedinţi de consilii judeţene
pe care nu‑i cunosc. Cu Nicuşor Constan‑
tinescu era belea, că ăla punea paznicii de
vânătoare să‑l ia în spinare când era vreun
şleau. Nu trecea singur. Aveam doi paz‑

nici mai babani şi ăia puteau să‑l ia ciuş, că
era mare al dracu Constantinescu. Nici nu
putea să se mişte. Ei veneau cu maşinile
până la stand, nu mergeau şi ei pe jos cum
se fac vânătorile adevărate. Coborau din
maşină, trăgeau şi gata. După vânătoarea
asta Dragnea m‑a chemat la el, l‑a chemat
şi pe directorul generat de la Asociaţia Tur‑
ris, ăla de era director la Combinatul de la
Turnu Măgurele şi ne‑a spus cu gura lui că
„începând de azi eşti director tehnic“. La
asociaţia lui de vânătoare.
Rep.: Dar la toate vânătorile de pe fon‑
durile asociaţiei Turris participa şi Drag‑
nea?
C.N.: Nu aveam voie să facem fără el. Păi
dacă el era şeful... Mai trimitea sepepişti
de‑ai lui uneori, că de aici a pornit cear‑
ta mea cu el. A trimis într‑o zi doi de‑ăia
de‑l păzea, să le dau autorizaţie la raţe. Şi
noaptea mă sună un paznic al meu că se
trage prin pădure. Trăgeau ăia noaptea cu
infraroşu la mistreţ, ceea ce era braconaj.
Şi e şi foarte periculos, că mai sunt ciobani
prin pădure, împuşti pe vreunu. M‑am cer‑
tat, n‑am fost de acord să mai semnez eu
autorizaţii şi m‑a dat afară.
Rep.: Dragnea deci face şi braconaj pe
fondurile lui?
C.N.: Eu nu vă spun mai multe. Înţe‑
legeţi dumneavoastră. Dar ştiu sigur că
atunci a fost braconaj.
„Toţi banii, toată
motorina, toate
cerealele pentru
fondurile de
vânătoare ale lui
Dragnea au fost date
de Teldrum“
Rep.: Cât aţi fost angajat banii i‑aţi pri‑
mit de la Dragnea?
C.N.: Nu, vă spusei că el nu făcea la ve‑
dere. Dar şi aici e o poveste care ar trebui
să intereseze procurorii. Noi, vânătorii de
pe fondurile lu Dragnea, am primit mereu
salariile de la Teldrum.
Rep.: Tare, de la firma ascunsă a lui
Dragnea. Dar ce treabă avea Teldrum cu
vânătoarea, că aia e firmă de construcţii?
C.N.: Venea o „sponsorizare“ din partea
lor, a Teldrumului. Ni se zicea când întâr‑
ziau salariile: „stai că n‑a trimis Teldrum
banii încă“.
Rep.: Altceva mai plătea Teldrum la
fondurile de vânătoare ale lui Dragnea?
C.N.: Totul plătea Teldrum. Motorina,
că au patru gipuri la asociaţia de vânătoa‑
re Turris, toată se pune de la punctul de
aprovizionare al Teldrum.
Rep.: Nu puneaţi de la staţiile de ben‑
zină?
C.N.: Niciodată. Toată motorina o luam
de la Teldrum. Şi se punea ceva motorină...
Gândiţi‑vă că o maşină din asta merge în
jur de 150 de kilometri pe zi pe teren.
Rep.: Haideţi să vedem ce legături mai
sunt între Teldrum şi asociaţia de vână‑
toare Turris, ambele deţinute pe ascuns
de Dragnea.
C.N.: Toată hrana care se punea pe fon‑
durile de vânătoare ale lu Dragnea venea
de la Teldrum. Am băgat tone de porumb
luat de mine de la Teldrum. Eu luam po‑
rumbul de acolo, eu mă ocupam. Petre
Pitiş, care este directorul Teldrum, este şi
preşedintele asociaţiei de vânătoare Turris.
Toţi banii, toată motorina, toate cerealele
pentru fondurile de vânătoare ale lui Drag‑
nea au fost date de Teldrum. Cu Pitiş ăsta
am avut un conflict, că eu îi spuneam lu
Dragnea că am găsit laţuri puse prin pă‑
dure. Şi Pitiş zice: „Bă, nu‑i mai spune totul
lu şefu”. Adică să nu‑i mai spun lu Dragnea
ce văd.
Rep.: Adică Pitiş, managerul Teldrum şi
preşedintele asociaţiei de vânătoare Tur‑
ris îl numea „şeful“ pe Dragnea? Ciudat,
că Dragnea nu are teoretic nicio legătură
cu Teldrum sau Turris...
C.N.: Hai, domne, ce dracu, eu eram
la discuţii când Dragnea îi dădea ordin lu
Pitiş să dea de la Teldrum la asociaţia de
vânătoare tot ce era nevoie. Toată lumea în
Teleorman ştie al cui e Teldrum şi a cui e
asociaţia Turris. Normal că‑i zicea „şefu“,
dacă astea sunt ale lu Dragnea.
„Declar la DNA că ştiu
că fondurile de
vânătoare de la Turris
sunt ale lui Dragnea”
Rep.: Cum vi se pare scandalul ăsta
dintre ciobani şi vânători? Aţi avut şi pe
fondurile lu Dragnea conflicte?
C.N.: Da. Am vrut să fac actele pentru
unii care aveau stâne în comuna Bălcescu,
pentru păşunat ilegal şi lăsarea câinilor
fără jujeu. Şi m‑a sunat directorul gene‑
ral de la asociaţia de vânătoare Turris şi
mi‑a zis să‑mi văd de treaba mea că acolo
e doamna primăriţă care ne‑a ajutat cu
semnături să obţinem fondurile de vâ‑
nătoare. Ciobanii, ştiţi cum e, cotizau cu
miei, cu brânză la primăriţă, iar primări‑
ţa ajutase pe Dragnea să ia fondurile de
vânătoare...
Rep.: Iată aşadar cum nu există con‑
flict între ciobani şi vânători în Teleorman,
pe motiv că toţi sunt părtaşi la ilegalităţi.
Dacă vă cere DNA să confirmaţi tot ce‑mi
spuneţi mie acum, că fondurile de vână‑
toare de la Turris sunt ale lui Dragnea, o
faceţi?
C.N.: Obligat. Păi eu am declarat şi la Po‑
liţie aceste lucruri, încă din 2010. Am scris
că Dragnea m‑a numit director tehnic la
acele fonduri de vânătoare. Declar la DNA
că ştiu că‑s ale lui, normal.
Rep.: Nu vă temeţi de Dragnea?
C.N.: Nu. Ce o să‑mi facă mie Dragnea?
Nu mă are cu nimic la mână, nu am ciordit,
nu am afaceri. Ce dracu să‑mi facă mie? O
să mă dea afară din ţară domn „preşedin‑
te“? Lui aşa îi place să i se zică, se visează
preşedinte de ţară.

sursa: kmkz.ro, Alexandru Cautis

Inca din anul 2011, Claudiu Cracea si Tudor Manea au facut plangere penala impotriva AJVPS Turris la Judecatoria Turnu Magurele. Tot in 2011, Cristian Neagu a dat o declaratie la Parchetul Turnu Magurele. Parchetul a lasat dosarul neatins, asteptand ca scandalul sa se estompeze. Suntem informati ca dupa dezvaluirile de acum, procurorii vor incepe in sfarsit ancheta in privinta acestui dosar. Trebuie sa mentionam ca in sedinta de C.L. Turnu Magurele din 4.04.2007, Nicolae Mohanu a propus si consilierii pesedisti au dat aviz favorabil ca Asociatiei Turris sa i se gestioneze direct fondul de vanatoare nr. 4 Turnu Magurele, pentru suprafata de 811 hectare din domeniul privat al municipiului Turnu Magurele. Asteptam ca procurorii sa ancheteze membrii C.L. care au votat pentru ca 811 hectare sa ajunga in mainile asociatiei lui Dragnea. 

Citeşte şi
Comentarii (52) Adaugă comentariu
eu pe 24 Ianuarie 2016, 11:44
#52
49,50,51 la pachet
Identitate de autor, aceleași idei. Nu mă deranjează. Fiecare este liber să iși expună punctul de vedere. Cu ce mă deranjează pe mine condiţia moralã a lui Cristi Neacșu? Care este impactul social al comportamentului acestuia comparativ cu al lui Dragnea? In aceste condiţii, idolul Dragnea, chiar are picioare de lut. S-a inconjurat numai de un anumit tip de persoane. Probabil că se va debarasa și de tine sau nu?
COCO pe 24 Ianuarie 2016, 00:22
#51
Dansul din poza este cel ranit?
MAI PUTA,TU ERAI DIRECTOR,NU?SUNT CONVINS CA RASPUNZI CA,DA.MAI PRIETENE,POATE AI UITAT CA TU ERAI DOAR O PAPUSICA,CU NUME DE DIRECTOR.BAI BAI..NESIMTIT ESTE DRAGNEA ASTA MAI FRATE...PAI DACA TE A VAZUT CURVA PROASTA,CE VOIAI?TACI DRACU CA POATE TE MAI DUCI SI PE LA PUSCARIE...MAI BINE SPUNE LA LUME CUM TE MASTURBAI IN WC LA BAR LA ELI IAGAR....
NICU pe 24 Ianuarie 2016, 00:04
#50
STOP!!!DIN CURVA NU POTI SA FACI BARBAT
MAI DISTRUSILOR,CAND ERATI SUB FUSTA LUI DRAGNEA,DE CE NU L ATI TRAS DE COAIE,DACA VEDE ATI CA FACE MAGARII?ERATI IN STARE SA UCIDETI PT BANI SI AVERI,ACUM CA VA GONIT,INCEPETI CU IMAGINI FALSE DE OAMENI CORECTI.VAI DE CAPUL VOSTRU DE LINGAI.DEAIA VA PLEACA SI NEVESTELE CU ALTII....CAUTA BARBATI,NU BETIVI SI ZDRENTE CA VOI,INFECTII DRACU...
gheorghe de la fierarie..... pe 23 Ianuarie 2016, 23:46
#49
VAI VAI...AM CAZUT DIN CARUTA LUI DRAGNEA..
MAI ORDINARILOR,ATI CAZUT DIN CARUTA SI ACUM ATI INCEPUT CU JETUELI?CAND MANCATI PAINE DE LA DRAGNEA,NUMAI ERA HOT?CA DOAR VA PLACEA,CAND VA MERGEAU TREBURILE.VOI DACA ERATI IN LOCUL LUI,FURATI MULT MAI MULT,DAR....NU ATI AVUT SI VOI PARTE DE MAI MULT.VORBITI DE MISTRETI DE MOTORINA,DE ASOCIATII,CATE SI MAI CATE...SE STIE CLAR CUM STAU LUCRURILE...DAR CACACIOSILOR,DE CE NU ATI VB ATUNCI CAND ERATI IN HORA?ASTA NU ESTE VITEJIE,CE FACETI VOI ACUM.DRAGNEA VA MIROSIT CA SUNTETI CURVE SI VA TRIMES..UNDE VA ESTE LOCUL...LA GARA...LATRATI SI VOI ACUM DE OFTICA...TACETI DRACU CA VA FACETI MAI RAU DE RAS.
Anton pe 13 Ianuarie 2016, 17:22
#48
Ca sa vezi....
Cristina lasă vrajeala ca mi-am adus aminte de pe vremea răposatului EMIL, când voi tăiați și spânzurați la filiala Tr Magurele.Văd ca anii nu schimba caracterul.....nu știu dacă mai Îți aduci aminte de mine...? ? Acum vezi și tu Cum e.....ești cam sifonar...așa pare...
Blejan-PREZENT ! pe 31 Decembrie 2015, 15:13
#47
Măi,Culcică,măi,
Dacă tu ne spui că nu te-am înțeles,înseamnă că ori nu ști să te faci înțeles ori esti ...greu de cap.Hai să-ți spun ce am înțeles eu.Tu in mod sigur nu ai înțeles despre ce este vorba în acest articol.Aici se scrie despre /faptele de vitejie/ale lui Dragnea,D R A G N E A .Acum ai înțeles sau esti unul din aia care,nevînd argumente,o aruncă pe aia cu/ba pe-a mă-tii/.Aici era vorba despre varani,hiene,vulpi,nu despre pui de gaină.
Marin Culcica. pe 31 Decembrie 2015, 06:34
#46
Pentru Blejan.
Stii bine cine A FOST Hitler, dar tu in mod cert, judecand dupa continutul comentariilor tale, esti un discipol al lui Goebells!( probabil numele acestui monstru nu l-am scris corect) Tu si altii ca tine chiar sunteti prosti si nu intelegeti ce vreau eu si marea majoritate a cetatenilor ONESTI?. TOTI HOTII LA PUSCARIE SI CONFISCAREA BUNURIOLR OBTINUTE PRIN FURT, DECI SI A LUI DRAGNEA-DAR NU NUMAI A LUI!!!!.
Nina si Tina pe 30 Decembrie 2015, 23:27
#45
ULIMILE ZVÎCNIRI ALE PSD-istilor din TR
Roata istoriei se invirte si in c*rind multi dintre cei ce ling cu naduf fundul celui mai mare hot din Romania vor deveni o pagina urita a istoriei Teleormanene.
eu pe 30 Decembrie 2015, 20:16
#44
# make
Nu am auzit până acum de "sfântul make". Josnicia are acum un sinonim nou. De ce atâta "ordinăreală"? Anonimatul nu ne apără in faţa propriei conștinţe.
make pe 30 Decembrie 2015, 18:05
#43
si cristake
neacsule ce tata de betivan ordinar ai sick sick
Cercetator de fapte pe 30 Decembrie 2015, 13:10
#42
Pentru nemultumiti si bagatori de strimbe
Sper ca ati realizat numarul imens de vizualizari si postari ale acestui articol?Oare ce inseamna asta?Nu cumva interesul si setea de adevar?Orice descoperire a faptelor facute de Haiducul Dragnea,intereseaza din ce in ce mai mult.Mai ales dupa ce a reusit prin frica si teroare,umilinta si saracire sa reduca la tacere si supunere o comunitate ca cea din Teleorman.Oare si cei de la DNA sint lafel de interesati?Vom vedea c*rind.
eu pe 29 Decembrie 2015, 21:20
#41
#AVPS, Blejan
Aveţi dreptate domnilor. AVPS, frumos găndit, frumos transpus in text. Domnule Blejan, ironia foarte bine motivată. Nivelul postărilor, vorba fratelui Franchestain, ridicat. Imi face plăcere să vă citesc postările. O seară bună!
Blejan pe 29 Decembrie 2015, 09:18
#40
Halal comparatie
Culcica tata,asta ai inteles tu din postarea mea?Daca Neacsu a participat la intocmirea actelor si a planului de infintare a fondurilor de vinatoare,atunci sa dea socoteala.Daca nu,si doar a spus cum jefuieste Dragnea intreg judetul,atunci mergi la doctor,sigur ai nevoie de un tratament.Apropos,din comparatia ta,cine este Hitler?
Marin Culcica. pe 29 Decembrie 2015, 06:38
#39
Nene AVPS.
Ai dreptate partial, toti vanatorii, pescarii si elita politico-administrativa, justitiaro-parchetista-politista, etc face braconaj, cu ajutorul si complicitatea celor pusi sa administreze fondul cinegetic. Dar a spune ca trebuie condamnat NUMAI cel mai hot dintre ei, denota ca FACI PARTE dintre ei!. Dupa tine, dupa capitularea Germaniei fasciste, TREBUIA CONDAMNAT NUMAI HITLER, CEILATI AU FOST SIMPLI EXECUTANTI, CARE SI-AU RESPECTAT JURAMANTUL??!!.Halal cetatean!.
franchestain pe 28 Decembrie 2015, 23:54
#38
de 4 zile frate tot citesc la comentarile dacilea
io stiu frate pe pelea mea ca cînd 2 se cearta nu trebe sa te bagi ca cîstiga al treielea.Cacus cum nu cunosc mersu dupacolo si nici canalile conrupte pot sa zic ca concluzie ca adevarui n alta parte frate,ca conrupti cînd îi atinge gigodile de stapîni la buzunar si la polonic gata da pe tronbon tot frate ca cînd ei îs c*rati ca fatfrumosu din bazme si na pus laba niciodat pe nimica ca credinta si sufletu nui lasa sa fure de la sarmani dar mite de la baroni lor.Adica cînd li se tae portia fuge toti la DNA cacus scapa cu sifonatu sisi mai spala imagenean fata la tuturor.Asa simt io frate ca cazuri dastea sa vazut cu miile la televisor pinacus.Asa ca sifonari dupa rasboi nu man calzeste cu nimica ca era mai bine so fi facut din serva nu dupa cea pierdut meciu frate.Sacus la final scot palaria si dau cu ea dea sfalt ca comentari mai multe si fara gicniri ca astea dacilea nam mai pomenit de cînd mam potolit si io cu ele de cînd nu mai beu alcol.Dumnezeu sa fie cu duneavoastra.Amin!
eu pe 28 Decembrie 2015, 23:21
#37
#IDLS
Dușmanul dușmanului meu este prietenul meu. Logica este simplă. Importanţa faptelor este diferită, periculozitatea și consecinţele de asemenea. Cine este capo di tuti capi, cine are pe conștiinţa disperarea, sărăcia, dezumanizarea zonei acesteia? Ne raportăm la gravitate și atât. Fraţii Neacșu au c*raj indiferent de păcatele lor reale sau inchipuite. Eu nu am inţeles niciodată apetitul vânătorilor pentru a ucide, am folosit arma doar pentru tir. Sunt un foarte bun ţintaș. O altă chestiune m-a scârbit, cu cât au mai multă putere unii au un dispreţ bolnav pentru viaţă. Le place sângele, suferinţa, agonia altora, oamenii sau animale, pentru ei nu are nicio importanţă. Trăiesc intr-un Olimp iluzoriu, sunt stăpâni de viaţă și de moarte. Abia asta e revoltător. Nu il judec pe Cristi, a făcut ceea ce a simţit. A avut c*rajul indiscutabil să se răzbune. M-am interesat, incidentul cu inginerul despre care vorbeai a fost inainte de revoluţie.
AVPS pe 28 Decembrie 2015, 18:26
#36
băi lingăilor,voi sunteți sănătoși la cap?
scrieți cu numele altor braconieri,dar pe voi nu vă vedeți?nu există vînător să nu fi făcut,măcar odată,braconaj.aci,noi vorbeam de un braconier care a făcut măcel printre oameni,omorîndu-le destinele,speranțele,viitorul,nu despre unul care i-a fost slugă cîndva.Dragneo,de azi înainte să-ți fie frică de cei pe care i-ai făcut slugi și i-ai umilit.se apropie lațul!
ilie de la scularie. pe 28 Decembrie 2015, 17:50
#35
Domnule //eu//.
Sper ca te-ai lamurit ce fel de "justitiari" avem in sat: ce daca unii au fost complici cu Dragnea la talharii, important este ca il toarna pe Dragnea, ei nu au decat sa fure ininte, doar sunt" de-ai nostri"!. Sarmana tara!. Si cu asta, gata, eu ma retrag din aceasta " intrecere si joaca de-a justitia si dreptatea".!
c*riosul pe 28 Decembrie 2015, 16:41
#34
lui Paul Cotoi
Auzi bai,Cotoiule............. Pe tine de fapt ce te intereseaza mai mult ? In ce masina era Neacsu,sau ca l-a demascat pe Dragnea ? Te arde si pe tine frica ? Ai ceva de ascuns ? Neacsu putea sa fie si in caruta. Important este ca,a aratat inca o data hotiile lui Dragnea si ale clicii PSD-iste care a saracit acest judet.
cotoi pe 28 Decembrie 2015, 11:58
#33
braconaj
De ce nu spui dl Neacsu cum ai fost iertat ca si acel vanator (j*****e )de la uda,asa se numeste el nu eu al fac,sa nu va faca plangere pena pt braconaj ? Cine va iertat ?
paul cotoi pe 28 Decembrie 2015, 11:54
#32
vanatoare
Felicitari dl Neacsu! Mare om mare caracter. Dar de ce dracu nu ne spui si noua cum ai fost data afara de la asociatia de vanatoare dupa ce ai fost prins cu paznicul de vanatoare jupuind un mistret la el acasa . Dl Gheorghe va spune ceva ?de ce nu me spui si noua cum vindeai mistret la buc*resti saptamanal ? De ce nu ne spui ca acest paznic gheorghe da o declaratie cum ca voi doi ati braconat in peeioada interzisa ? Cum ai zis ca pleci din asociatie rugandui sa nu ti faca plangere penala ca ai o fetita de crescut ? Cum ai angajato si pe sotie la asociatie ?ce salariu aveai ? Si sa punem punct,nu ai apucat sa organizezi vanatoare la asociatie pt ca ai fost angajat in febroarie si ai demisionat in august . Luni ai demisionat si marti erai in masina la claudiu cracea,mergeai la tata nitulescu sa dai declaratie la PARCHET . Mare om mare caracter .
gogu pe 28 Decembrie 2015, 11:48
#31
bravo neacsu c.
daca ar avea toti turnenii sangele tau si puterea ta de a spune lucrurilor pe nume ar fi ok pentru natiune,asa trebuie sa faca toti romanii,:nu va mai fie teama spuneti ce aveti de spus

astfel traim ca in comunism.
Blejan pe 28 Decembrie 2015, 10:07
#30
ILIEEE,esti o lichea !!!!
Pina acum te-am suspectat de duplicitate,de o forma de smecherie si diversionism,dar,acum te suspectez si de prostie.Poftim,ne-ai dovedit-o prin aceste postari.Ce-ti mai place sa te-auzi si sa te vezi vorbind si scriind.Pai bine mai informatule si luminatule,tocmai tu bati cîmpii si vezi faptele pe dos?Noi vorbim aici de un hot de tara si ne-o întorci cu un hot de buzunare?Schimba tehnica,e veche rau.
justitiarul pe 28 Decembrie 2015, 08:46
#29
nu avem c*raj
oameni buni degeaba vorbim daca nu se intampla nimic stiti proverbul cu,,caini latra si ursul merge inainte.asa si dragnea nu vedeti ca nu-i pasa de nimeni cand vorbeste la televizor cu zambetul ala perfid,mintind si sfidand o tara intreaga ca fiind cel mai cinstit si cel mai c*rat politician.p.s.d.-ul si-a luat cea mai mare teapa cu el.a pus stapanire pe fonduri baltile de la seaca pe pamanturi numai o revolutie sau o rascoala il mai da jos ca d.n.a.nu-i face nimic,noi ramanem cu comentariile.
ilie de la scularie. pe 28 Decembrie 2015, 06:00
#28
Dle //eu// si altii.
Constat ca nu sunt citit cu atentie si, in consecinta, nici inteles corect. EU STIU VORBA " DACA-I BAL, BAL SA FIE!". IN CONSECINTA, VREAU SA SPUN CA FAMILIA NEACSU NU ERA SI NU ESTE COMPUSA DIN "SFINTI NEPRIHANITI" SI DACA VREM DREPTATE, APOI SA DEA SOCOTEALA CU TOTII( INCLUSIV DRAGNEA!!!!), DAR SI EI, PENTRU TOATE HOTIILE FACUTE, ATAT CA FAPTASI, CAT SI IN CALITATE DE COMPLICI SI DE TAINUITORI. MAI PE ROMANESTE SPUS, SA-I IA DRACUL PE TOTI!. SPER CA ATI INTELES?. CU STIMA!.
OVIDEL pe 27 Decembrie 2015, 18:50
#27
L.N.D. e TERMINATORUL TELEORMANULUI
In anul 2016 sa fiti cu ochii pe tot ce e atins de Dragnea si de TelDrum.Dragnea a creat un intreg GRUP INFRACTIONAL ORGANIZAT.Teleormanul,aproape in intregime este trecut pe numele acestui HOȚ de VOTURI.Luati atitudine,altfel,veti fi niste simpli ciriasi saraci pe proprioritatile voastre!Toti cei din jurul lui Dragnea trebuie sa raspunda penal pentru ceea ce au facut in Teleorman.
Blejan pe 27 Decembrie 2015, 10:37
#26
ILIEEEE,opreste-te,iti face rau bautura !
Te mai intreb incaodata,ce legatura are ceea ce spui tu cu patriotismul pe care il ceri de la altii?Da, o forma de patriotism exista prin ceea ce ne-a relatat Neacsu la adresa celui mai mare hot din sudul tarii.Faptul ca desconspira obiceiurile lui Dragnea de a fura din bani publici prin diferite forme(in mare stiam si noi),ne arata o proba de c*raj si PATRIOTISM.In rest,comentarii pe marginea santului.
cetatean pe 27 Decembrie 2015, 10:22
#25
fonduri de vanatoare
Intr- o noapte a venit ing .Manea la primaria Uda Clocociov si impreuna cu primarita Florica Barbulescu Nicu ale Profir fam .Tarlea Pandele .Penus Constantina au facut semnaturi false in locul la lume pentru a ceda pamantul la fondul de vanatoare .
eu pe 27 Decembrie 2015, 09:10
#24
#IDLS
Nu il cunosc personal pe Găgiulescu, informaţiile le am din surse credibile.
eu pe 27 Decembrie 2015, 09:00
#23
#IDLS
Sunt lucruri despre care știu, lucruri despre care nu am habar. Ideea este că nu imi place să fiu confundat. Cert este că lucrurile nu stau așa cum crezi tu in ceea ce mă privește. Despre afirmaţiile din postarea anterioară le menţin, nu mă dezic de ele. Referitor la Claudiu nu știu dacă are armă și nu mă interesează, Manea nu eta pdl-ist, dar nici asta nu mă interesează, pe inginerul Constantin nu l-am cunoscut, nu știu cine l-a impușcat, versiuni sunt multe, am auzit și eu câteva. Am insă acces la unele informaţii. Ai concluzionat total greșit asupra identităţii mele.
ilie de la scularie. pe 27 Decembrie 2015, 06:44
#22
Completare la "SCUZE".
-Unii v-ati suparat pe mine ca am inc*rcat numele unui personaj, dar nu ziceti nimic de fondul comentariului!?.-Remarca //intamplatoare//: dle Cracea, matale unde vanezi?( n-am auzit ca posezi vreun fond de vanatoare).- Fratii Neacsu, ce stiu de //legalitatea// partidelor de vanatoare organizate de Florian Udma si la care participau proc*rorii Florescu, Nazat,?,?( nu le stiu numele la toti, nu am avut de a face cu ei). INTREBARE INCUIETOARE PENTRU STIMATUL //EU//: IL CUNOSTI FOARTE BINE PE VALERICA GAGIULESCU. EU DE LA EL STIU CEEACE AM SCRIS, PE VREMURI NE MAI SPRITUIAM IMPREUNA. MATALE DE LA CINE AI INFORMATIILE??????> grin grin cheese
ilie de la scularie. pe 27 Decembrie 2015, 06:28
#21
SCUZE!.
CAND GRESESC AM PUTEREA SA RECUNOSC ACEST LUCRU. INTR-ADEVAR, ESTE VORBA DE ING MANEA MIRCEA, NU DE ING VOINEA. Dar, in rest, TOTUL ESTE ADEVARAT DIN CELE SPUSE DE MINE, MAI MULT CHIAR, CE-AM SPUS EU ESTE NUMAI O MICA PARTE DIN TALHARIILE PETRECUTE IN ACEASTA FILIALA. Dle //eu//, matale, ca fost judecator, ai putea sa pomenesti si de vanatorile la care participau fostii nomenclaturisti p.c.r.,proc*rori, judecatori, militieni, sec*risti, etc si cat de legale erau. ACUM VREI SA CREDEM CA NU ESTE LA FEL PE FONDURILE DE VANATOARE ALE MAGNATILOR SI CA LA ACESTE VANATORI PARTICIPA NUMAI //HOTII// DE P.S.D.isti?? Pe ing Constantin cine l-a impuscat?.
cetatean simplu pe 27 Decembrie 2015, 05:36
#20
vanatoare
Pai ce sa zica primari ca la Uda Clocociovbaiwti Primaritei Barbulescu Florica braconeaza noaptea la faruri si ziua cu paznicul de vanaroare a lui Dragnea pe nume Tanase Florinel doar sunt baieti primaritei Vanatoarea se face cu vorba politiei cand fac patrula anumiti politisti sa poata sa ii anunte politisti care au oi la Uda .D . N .A a facut control primaritei si la baieti ei sa gaseasca armele sa vada daca are autorizatie penteu ele ?

Asa ca nu tori ciobani dau branza si miei numai cei preferati de ei

De Tanase Florinek care este lup pus paznic la oi

Dupa dealul Balciului cetatwni simpli vedem cum braconeaza baieti Primaritei Pana cand nu putem sa iesim din case ?
eu pe 26 Decembrie 2015, 22:27
#19
Cristi, Sorin
Cristi a arătat corect ce s-a intâmplat. Sorine, nu te enerva băiatule, eu știu că Emil nu a făcut hoţii tocmai cu aceia care v-au lovit. Problema este și ceea ce se intâmplă acum la asociaţia de vânătoare. Sunt lucruri care trebuie spuse și care pot veni ca o confirmare și, de ce nu, o continuare a dezvăluirilor făcute de Cristi. Staţi fără grijă, cine trebuie să le audă le va auzi. Bravo Cristi pentru c*raj, felicitări Sorin pentru că iţi susţii fratele. Incă ceva pentru tine Sorine, să nu treci la rafalele de injurături pe care le "eliberezi" atunci când te enervezi. Este o vreme când trebuie să reacţionezi controlat, la rece. Știu că poţi.
neacsu sorin pe 26 Decembrie 2015, 21:12
#18
vanator
Ia zi-mi ma ilie de la scularie ce magarii am facut eu cu tata?
sorin neacsu pe 26 Decembrie 2015, 21:08
#17
...
Zi-mi ma ilie de scularie ce magarii am facut eu cu tata?
Blejan pe 26 Decembrie 2015, 20:31
#16
ILIEEEEE,LE-AI FACUT VARZA !!!!!!!!
Nu Voinea a fost cel cu vinatoarea ci Manea.Si tocmai Manea,fostul director CIC la acea vreme,care nu avea relatii de afaceri cu Neacsu,l-a muscat de c*r pina l-a dat Dragnea afara.Auzi ma, Ilie,ce legatura au aceste fapte cu patriotismul si cu faptul ca Dragnea e un hot cu diploma si ca a facut o avere pe care nu faceai in alta tara decit daca traiai vreo 1000 de ani.Si pe deasupra,era musai sa fi si baiat destept.Daca tu ai alte informatii,spune-le.
BOBY pe 26 Decembrie 2015, 19:47
#15
Delirezi frate....ILIE-VARZULIE SI PROSTIE
Ce sa caute Voinea in treaba asta,si de unde pina unde membru P.D L ? Esti varza de la Craciunul asta cald.adunate omule ca ai luoato rau pe aratura .
ilie de la scularie. pe 26 Decembrie 2015, 16:51
#14
Continuare.
Dle Neacsu, nu dvs aveati pe str. Salcamilor un centru de colectare fier vechi, in care soseau de la Combinat sute de tone de metal in mare parte IN STARE NOUA si de volume si greutati mari, pentru transportul si descarcarea acestuia fiind folosite trailere si automacarale de la C.IC.?. NU ING VOINEA DIRECTORUL CIC SI PRESEDINTE AL ASOCIATIEI VANATORILOR SI PESCARILOR SI MEMBRU MARCANT PDL IMPARTEA BANII CU DVS, INTRUCAT CEA MAI MARE PARTE DIN FIER VENEA FARA ACTE? DRAGNEA NU AVEA NICI UN AMESTEC? CE ZICI??? ACUM TE DAI PATRIOT??
franchestain pe 26 Decembrie 2015, 11:56
#13
asai bine sa se faca cum zice mike frate
Amin!
Doina pe 26 Decembrie 2015, 11:47
#12
Să înceapă DENUNȚURILE
Foarte bine Cristi,mai bine mai tîrziu decît niciodată.Domnule Ilie de la sculărie,dumneavoastra ce acte de c*raj ați făcut pînă acum?Oameni ca Neacșu Critian ar trebui înc*rajați să denunțe ilegalitățile făcute de clanul care conduce orasul de peste 20 de ani.Ne-am săturat,pe Ceaușescu l-ați împușcat și ați răsărit 1000 de hoți mai mari decît el.
Gheorghe de la tara pe 26 Decembrie 2015, 10:31
#11
lui Ilie de la scularie
foarte simplu domnule Ilie,din motive firesti si omenesi,teama si frica de urmari,de razbunare a acestui bandit.Cu cat se vor gasi mai multi care sa spuna ce se intampla in jurul hotului Dragnea,cu atat mai mult va disparea frica si teama de acest ciocoi sinistru cu chip de om.Cel mai important este faptul ca aceste stari nu s-au instalat si la cei din DNA,si faptele lui sunt cunoscute in intreaga tara.
mitica baban pe 26 Decembrie 2015, 09:02
#10
vinator
cind dreaq se duce hotu asta la puscarie?

mike pe 26 Decembrie 2015, 06:42
#9
cacealma
dragnea joaca la cacealma crede ca daca se intelege cu johanis scapa de puscarie daca scapa de puscarie nu va scapa de furia noastra ne-am saturat de acest BANDIT
ilie de la scularie. pe 26 Decembrie 2015, 05:55
#8
Ma intreb...
....de ce dl. Neacsu vorbeste de abia acum, dupa ce a fost dat afara??> rolleyesCand era director tehnic, nu se intampla acelasi lucru, Dragnea nu era la fel de bandit??. Nu sunt vanator, dar am auzit ca nici tatal lor, nici fratii Neacsu nu erau //usi de biserica//!!< zipper
VALENTIN pe 25 Decembrie 2015, 20:45
#7
O SA AJUNGEM STRAINI PE PAMINTURILE NOASTRE
CEEA CE NE SPUNE NOUA NEACSU CRISTIAN ESTE PREA PUTIN DIN CIT A FURAT HOTUL DE DRAGNEA. SA SPERAM CA-I VOM AUZI SI PE ALTII CU ASTFEL DE DEZVALUIRI.SI NU ATIT NOI CIT CEI DE LA DNA.INCA ODATA BRAVO NEACSU CRISTIAN.
denunt pe 25 Decembrie 2015, 19:36
#6
patica
SEFUL- DRAGNEA - ESTE MALEFIC BOALA DICTATORILOR : ASTA DEMONSTREAZA DIN COMPORTAMENT SI ATITUDINE.SI TOT CA DICTATORII O SA SFIRSEASCA ..
Nou pe 25 Decembrie 2015, 18:40
#5
Wwww
Mai nou are alte societati ascunse SC AGROTRUST SRL,SC AGROTRUST CEREAL SRL si muuuuuulte alte firme fantoma unde este administrator dl PUTINEANU De la alexandria
Vînător bătrîn pe 25 Decembrie 2015, 14:37
#4
BRAVOOO NEACȘULEEE !
Oamenii au prins c*raj și au început să vorbească.Fondurile de vînătoare au fost luate prin fals(proprietarii nici nu au stiut ce au semnat)Iar un fapt,binecunoscut,este ca firma TelDrum S.A. este a lui Dragnea.Nici Mohanu,Pitiș sau soferul Madalin nu sînt străini de aceste lucruri.DNA trebuie să facă neapărat lumină in această hoție de tip Dragnea.
vanatorul pe 25 Decembrie 2015, 14:06
#3
in asteptare
Asteptam ca Madalin Ionita, Fiscuci, Pitis, Radan, Cuclea, Simionescu, etc sa se spovedeasca la DNA . Asa vor scapa doar cu confiscarea averilor lor, ale copiilor si intregului lor neam de hoti .
Spune-ți părerea!

*:

*:

*:

grinLOLcheesesmilewink
smirkrolleyesconfusedsurprisedbig surprise
tongue laughtongue rolleyetongue winkraspberryblank stare
long faceohhgrrrgulpoh oh
downerred facesickshut eyehmmm
madangryzipperkissshock
cool smilecool smirkcool grincool hmmcool mad
cool cheesevampiresnakeexcaimquestion
* caractere rămase

Comentariile venite din partea voastra cu privire la evenimentele prezentate pe website-ul nostru sunt apreciate de autorii materialelor si de ceilalti utilizatori, daca sunt exprimate intr-un limbaj decent. Ne rezervam dreptul sa nu publicam sau sa inlaturam aceste mesaje/ comentarii/ opinii care aduc injurii celorlalti vizitatori sau incurajeaza ura de rasa, religie si sex.