Tragic accident rutier la iesirea din Turnu Magurele spre Ciuperceni. ( Galerie foto)

26 Septembrie 2015, 12:03 | 17353 vizualizări | 66 comentarii
Car Universal
Tragic accident rutier la iesirea din Turnu Magurele spre Ciuperceni.

Două persoane au murit și alte patru au fost rănite într-un grav accident de circulație produs, astăzi, ora 08:40, pe raza municipiului Turnu Măgurele, la ieșirea spre Ciuperceni.

Impactul s-a produs între un autoturism Dacia și un Peugeot. În urma accidentului, partea din față a autoturismului Dacia a luat foc, pe locurile din față fiind încarcerate cele două persoane care au decedat. În autoturismul Peugeot s-a aflat doar șoferul, acesta suferind multiple traumatisme. După acordarea primului ajutor, toți cei patru răniți au fost transportați la Spitalul Municipal Turnu Măgurele.

Click aici pentru galeria foto.

”Au intervenit pompierii militari turneni, cu o autospecială cu apă și spumă dotată cu modulul de descarcerare și o ambulanță SMURD, iar SAJ a acționat cu două echipaje medicale și două ambulanțe”, a declarat Gelu Adrian Dragomir, purtătorul de cuvânt al ISU Teleorman.

sursa: teleorman24.ro

Citeşte şi
Comentarii (66) Adaugă comentariu
Fan Casca.. pe 23 Octombrie 2015, 00:45
#66
Pentru comm 50
Bine zis bai cascador..ce sa le ceri..astia.s amatorii! :D tongue wink tongue wink
SNI pe 08 Octombrie 2015, 00:08
#65
Continuare la postarea din 26.09.2015
Atunci va spuneam :RABDARE. Puteți citi postarea de atunci.
justitie pe 07 Octombrie 2015, 17:50
#64
noutati cu privire la eveniment
STOICA DAN IONEL, din Islaz, a fost arestat preventiv pentru 30 de zile, începând cu data de 07.10.2015, pentru că în ziua de 26.09.2015, ora 08.35, a condus autoturismul, proprietate personală, marca Peugeot 406, pe drum public, DN 51 A, din direcţia Turnu Măgurele către Ciuperceni, fiind sub influenţa băuturi alcoolice, peste limita legală, 2,40 (proba I) g ‰ și 2,30 (proba II) g ‰ alcool pur în sânge, iar la km 51+850 m, din cauza consumului de alcool şi a vitezei, în momentul efectuării unei c*rbe la dreapta, a pătruns pe contrasens şi a intrat frontal în autoturismul marca Dacia 1310 condus regulamentar de numitul G.E., rezultând decesul victimelor G.E şi C.M., precum şi vătămarea corporală a persoanelor vătămate V.M., C.V. şi P.G.A, toți din localitatea Traian.
Anonim pe 02 Octombrie 2015, 08:03
#63
ce sa mai aude ?
Cum sunt celelalte 3 persoane ?
eu pe 28 Septembrie 2015, 19:46
#62
In mod sigur, pentru infracţiunea la regimul circulaţiei pe drumurile publice va plăti din punct de vedere penal. Puteţi solicita despăgubiri materiale, incluzând aici cheltuielile ocazionate de spitalizare, tratament, drumuri făcute. De asemenea puteţi solicita și daune morale. Imdicat ar fi ca victimele suptavieţuitoare să inainteze cerea in instanţă și să vă facă proc*ră notarială pentru reprezentare. Depinde insă de rapiditatea cu care se finalizează lucrările parchetlui. Incă odată, imi pare rău pentru tragedia cauzată de un inconștient. Același lucru il pot face succesorii victimelor decedate in baza calităţii de rude, dar vor veni in nume propriu. Păstraţi orice bon, chitanţă, reţetă, bilete de exyernare, scrisori și evaluări medicale. Probele sunt in mod sigur in dosarul de la parchet. Vă inţeleg revolta și vă bănuiesc durerea. Să aveţi puterea să efectuaţi toate demersurile necesare.
Alexa pe 28 Septembrie 2015, 18:37
#61
nu e corect
Cum se poate să îl elibereze a două zi??? E corect așa? Doi decedați,doi în stare gravă și încă unul care are șanse...cum să îl eliberezi??? Asta e justiție în România?
Ce mai conteaza pe 28 Septembrie 2015, 17:31
#60
Islazean
Fratiilor terminatu asta de conductor asasin nu este din islaz
Foarte IMPORTANT si CONTEAZA!. pe 28 Septembrie 2015, 17:24
#59
#33+34+54+56
lLume, lume, ai mai pomenit asa ceva?: Un biciclist aflat APROAPE IN COMA ALCOOLICA a fost in stare sa conduca de la blocul O pana pe strada Agricultorilor, la intersectia cu str. Maresal Antonescu SI N-A CAZUT DE PE BICICLETA PE DRUM!!!!???. E ceva drum neimportantilor si nu conteaza-lor care de fapt va numiti tavocu. Cat despre femei( femele) ai uitat sa spui daca erau cu doua picioare sau cu patru si daca vorbeau sau latrau. Daca ma cunosc cu el? Foarte bine, sunt unul dintre cei care i-am tras o bataie sora cu moartea la blocul D12!.
eu pe 28 Septembrie 2015, 13:53
#58
Pt cel de la comentariul 53
Si ce masina recomanzi sa-si ia lumea ca sa reziste la toti nebunii betivi carora nu le ajunge șoseaua?

Una blindata? Sau poate un tanc? cool mad

Cât de arogant poți fi!
Iancu Daniel pe 28 Septembrie 2015, 12:28
#57
mai rau ca-n Las Fierbinti sunteti...comentati aiurea
Masina era Dacie pe injectie-benzina..

Numele Smecherasului de Spania este STOICA DAN IONEL...

Sunt ginerele lui Velicu Mihai care e in stare critica la Floreasca iar soacra mea este in Alexandria in stare grava dar stabila...Nu ma intereseaza altceva decat sa plateasca cu puscaria si sa ne despagubeasca....sunt foarte mari cheltuielile...e greu sa scape,va asigur eu
Neimportant pe 28 Septembrie 2015, 10:16
#56
Ptr. Costin Negulescu
"You" stie multe despre acel ambulantier. Daca omu' zice ca a avut cintare,cum l-ai vazut tu Costine la locul accidentului? In al doilea rind, daca esti de virsta lui Tavocu probabil esti complexat de el, daca ai ajuns sa-l faci gay. Daca esti pusti fata de el, iti doresc sa ajungi sa ai macar jumatate din femeile care le-a avut el, si nu ma refer la numar neaparat ci la calitate. ...nu cred totusi ca ai putea ajunge la performanta asta. Oricum se "vede" prietenia pe care i-o porti. Credeam ca asta este un site cit de cit derios dar vad ca aici se "platesc" polite care nu au nimic in comun cu subiectul articolului.
Jon. pe 28 Septembrie 2015, 09:55
#55
Accidentul de la barzoi
Dumnezeu sa ii ierte pe ce morti.au avut o moarte oribila.condoleantze familiilor.aces sofer merita ars de viu.sper ca autorotatile sa dea o lege.ai baut la volan adio permis pe viata.in cazu accidentului de la barzoi s-a pedepsit soferul cu 2 ani cu suspendare.mortul fiind vinovat.la locul accidentului soferul fiind gasit baut.in dosar are analizele c*rate.spaga si coruptie.bani vorbesc
Nu conteaza pe 28 Septembrie 2015, 09:19
#54
Precizari
Ar trebui sa stii ca Tavocu nu numai ca nu era baut ci biciclistul era frint de beat, avea alcoolemia aproape de coma alcoolica si nu a oprit la stop cu un drum cu prioritate. Aici este vorba de cu totul altceva, soferul era beat. Deci doua spete total diferite.
Tavocu pe 28 Septembrie 2015, 08:59
#53
Dacia e masina pentru sarantoci
Daca nu-ti permiti o alta masina decat dacia, mai bine nu inc*rca circulatia. Dacia e o marca de cosciug, nu de masina.

Nu mai circulati cu cosciugul pe strazi!
Liviu Uncheasu. pe 28 Septembrie 2015, 07:11
#52
Ai dreptate Ilie.
Ai uitat insa cazul lui Tavocu care, pe data de 28 august 2014 a omaorat un biciclist si nu a patit nimic, ba nici macar nu i s-a suspendat permisul. Criminalii care au ucis-o cu bestialitate pe femeia Cone nici macar nu au fost descoperiti. Redactia acestui site ne asigurase ca ne va tine la c*rent pana la rezolvarea cazurilor, dar A PUS BATISTA PE TAMBAL, NICI LA POLITIE NU S-A MAI INTERESAT. ASA CA-SA AVEM RABDARE, SE// REZOLVA// SI ACEST CAZ!.
Soferul asesin nu are nume? pe 28 Septembrie 2015, 02:29
#51
islazean
bai fratilor bun soberul asesin este din islaz dar dati numele de ce tot evitati sa se afle numele lui ? snake tongue wink tongue wink
cascadoru pe 28 Septembrie 2015, 00:15
#50
c*rba mea
aia era c*rba mea . acolo numai eu aveam voie sa ma dau peste cap, uite ce se intimpla cind incearca un amator.daca nu stiti sa conduceti stati acas. alcolu ucide stop alcolului.
Anonim pe 27 Septembrie 2015, 21:05
#49
O moarte urta
Acel sofer beat trebuia aruncat in foc sa arda cu oameni aia nevinovati toti prosti conduc urt
floryn pe 27 Septembrie 2015, 18:17
#48
imi pare rau
imi pare ffffffff rau ce sa intamplat este prietenu meu soferul agresiv........dar nu este frumos cea a facut beat si te urci la volan nu esti capabil dute nene pe jos nu te urca la volan, uite ce durere mare 3 persoane care au murit, dumnezeu sai ierte
ilie de la scularie pe 27 Septembrie 2015, 18:08
#47
@ei
Răbdare si tutun ca in cazul lui Huidu. Si la ala victime multiple, bine Huidu nu era baut dar luase medicamente care-i diminuau capacitatea de a conduce, deci tot cam pe acolo. Si uite ca Huidu face acum misto de altui la Cronicutza. De fementul ala care a omorât acum un an femeia aia la Barzoi mai stie cineva ceva? Sau uite, bipedul Simionescu. E bine mersi.
Costin Negulescu. pe 27 Septembrie 2015, 17:36
#46
Sa fie clar.
Eu nu am acuzat pe nimeni, ci am spus ce-am vazut si ce-am auzit. Nu puteam sa fac confuzii, Tavocu este unic si in ceea ce priveste figura de sperietoare de ciori si costumatia de gay. Eu mergeam spre comuna Poiana si am micsorat viteza. despre tragedie a intrebat pe fereastra amicul meu de pe scaunul din dreapta. In rest, la majoritatea postacilor numai palavre fara nimic concret.
ginere pe 27 Septembrie 2015, 17:19
#45
s
sunt ginerele lui Velicu Mihai care e la spital la floreasca in stare critica si are nevoie de orice grupa de sange la acelasi spital.Soacra mea Ciochirdel Vasilica este in Alexandria in stare destul de grava dar cu sanse reale de vindecare...Nu mai postati tot ce se discuta prin sat...Soferul era beat rupt,Masina nu era pe gaz...am mers cu Masina lui Nea Emil D-zeu sa-l odihneasca....si socrii mei nu sunt decedati...
a pe 27 Septembrie 2015, 16:12
#44
a
Ai dreptate SNI - toti neavenitii comenteaza. Bai boilor, cine isi permite sa ia spaga, la asa o TRAGEDIE, sa-l lase pe un asa criminal in libertate... inseamna sa fie inconstient, sa intre la puscarie in locul criminalului...Hai sa lasam autoritatile sa-si faca treaba iar daca judecatorii il vor scoate nevinovat, atunci sa comentam.
brulea bostan pe 27 Septembrie 2015, 15:44
#43
pepe
Cine este pana la urma soferu beat manga ? Numai aberatii nimic concret;
SNI pe 27 Septembrie 2015, 13:28
#42
Aveti dreptate. Sunteți singurii din cei ce posteaza aici care știu procedura si legea. Restul vorbesc cu patima.
eu pe 27 Septembrie 2015, 13:18
#41
precizare
velicu si sotia sunt in afara orcarui pericol va dura pina al vindecare dar vior fi bine
You pe 27 Septembrie 2015, 12:02
#40
Precizari
Pt "neimportant": vezi ca pe pompierul ala il cheama BEBE nu BELU....e si lautar printre altele....ieri a avut cantare, nu putea sa fie la locul accidentului cu ambulanta asa cum sustii dumneata. Mai informati-va si voi si apoi comentati ca doar suntem in era tehnologiei

turnenan pe 27 Septembrie 2015, 10:06
#39
pentru pseudo-reporteri
din cate surse va verificati informatiile ?

purtaorul de cuvant al isu e la alexandria si transmite informatii trunchiate. Pe soferul-ucigas l-a transportat politia la spital, sa-i stabileasca alcoolemia, nu pentru ca ar fi fost ranit...asadar: 2 morti si 3 raniti la fata locului ...plus un cocalar beat manga cu urme de airbag.
martor pe 27 Septembrie 2015, 10:00
#38
unele precizari
Soferul ucigas avea doar "traumatisme craniene de la bautura" si "pulmonare de la tigarile" pe care le fuma in timp ce privea cadavrul omului ars. Pe scaunul special pentru copii pe care-l avea in masina avea bere. Nu a participat la inlaturarea urmarilor accidentului pe care -l provocase, nici macar nu era prin zona...a aparut odata cu politia. La cate masini erau oprite, n-am vazut decat 2 (doua) instinctoare, Rumanii nostrii nu stiu decat sa faca poze si sa comenteze.
marius pe 27 Septembrie 2015, 09:19
#37
o mica adaugire
Am vazut o postere cum ca dacia ar fi avut gol si din cauza aceea ar fi luat foc. Nimic mai eronat. Gpl - ul nu ia foc. In cel mai rau caz explodează. Plus ca butelia este in spate. Ori focul a izbucnit în fata. Probabil o sc*rgere de benzina din cauza impactului. Doar vroiam sa precizez...
justitie pe 27 Septembrie 2015, 07:53
#36
Nu se poate fara probe
Va ajunge cu siguranta in arest prevetiv si, la finalul procesului penal, va primi inchisoare cu executare! Dar pentru asta trebuie "harti". Adica analiza sange, acte medicale, expertize tehnice, necropsii, expertize de la medici legisti, declaratii, verificari auto, etc. Deci cu rabdare si tutun....
ei pe 27 Septembrie 2015, 07:45
#35
Circumnstanţe agravante, victime multiple și a condus, din câte se pare, beat. Inchisoare cu executare iar pedeapsa poate fi destul de mare. Asta insă nu ii ajută cu nimic pe aceia care au fost victime. La Doncea, oricât de stârniţi am.fi de prsonaj in sine, nu era beat.
Neimportant pe 27 Septembrie 2015, 00:21
#34
Ptr. Costin Negulescu
Masina cu nr. TR01BEB este a unui pompier care lucreaza pe ambulanta, Gigi Belu, care probabil era acolo sa ajute. Cit despre "prietenul" tau nu l-am vazut pe acolo si am stat destul cit da vad cine a venit si cine a plecat. Dar asta-i treaba in catunul asta,....no comment
Neimportant pe 26 Septembrie 2015, 23:56
#33
Ptr. Costin Negulescu
Masina cu TR01BEB este a unui pompier de pe ambulanta, Gigi Belu, era normal sa fie acolo, poate l-au chemat de acasa sa ajute, si era singur, stiu sigur asta. Cit despre "prietenul" tau, nu l-am vazut pe acolo si am stat destul cit sa vad cine a venit si cine a plecat.
GIGI pe 26 Septembrie 2015, 23:04
#32
D-zeu sai odihneasca in pace pe toti trei !
Of Doamne , nu imi doresc decit acel nenorocit sa arda in IAD ,la fel cum a ars de vie Cuscra mea .....

SNI pe 26 Septembrie 2015, 22:25
#31
CAZUL DONCEA
PRIMARUL DIN DRACEA VA PRIMI O PEDEAPSA CU SUSPENDARE. PENTRU CA ESTE ALTFEL DE SPETA.
SNI pe 26 Septembrie 2015, 22:22
#30
Rabdare.
Va garantez ca nu a luat nimeni bani. Se lucreaza la caz. Parchetul va decide daca se impune masura preventiva.Dosarul va ajunge la instanta. Daca se confirma alcoolemia cu siguranță va primi o pedeapsa cu executare.
nepoata decedatului pe 26 Septembrie 2015, 21:42
#29
criminalul
Doamne ce soarta crunta au avut oamenii astia! Unchiu meu era soferul daciei ... un om extraordinar cu zambetul mereu pe buze, mai avea putin si ajungea acasa.... a murit... de ce ? Din cauza acestui pusti de 21 de ani, care din sursele chiar politie era beat crita cu alcoolemie peste 2 % ... s a dus bine mersi acasa ..si ceilalti au ars de vii ... nu merita sa primeasca si el aceeasi soarta ?????
Alexandra pe 26 Septembrie 2015, 21:28
#28
Accident.
Sunt 3 morți,soția despre care e vorbă este în coma la Buc*rești,nu se știe. Păcat... Eu sunt de acolo și cunosc persoanele,regret nespus.
URSU din islaz pe 26 Septembrie 2015, 19:52
#27
DE CE NU E LA PUSCARIE?
ca are bani si neamuri cu magazine si avocati cu blaturi nu e corect asa sa plateaSCA fiindca daca lovea vre un sofer un caine la islaz al linsau islazeni asa ca pe magurele merge sa vedem daca de acuma anainte se va mai antampla asa ceva sa vina ei sa se imbete la turnu si vom vedea cum sta treaba atunci

URSU din islaz pe 26 Septembrie 2015, 19:48
#26
la puscarie cu ei
stiati ca ucigasul a scapat acum aproximativ 2 ore?s-au dat bani si omu a iesit afara a stat swi el la politie pana sa trezit credeti ca e normal asa?



Anonim pe 26 Septembrie 2015, 19:32
#25
Decedati
Cati oamenti sunt decedati pana la urma ? Tavocu n.are nicio treaba...nici macar nu se cunosc. Il cunosc pe soferul peugeotului.
ANONIM pe 26 Septembrie 2015, 19:23
#24
Condoleante!!
Soferul acela trebuia sa se gandeasca bine inainte sa se urce la volan.A omorat 3 persoane nevinovate!!Condoleante tuturor membrilor familiilor indurerate care au pierdut persoane dragi din familie!Sper ca vinovatul sa plateasca pentru crimele comise....
berete pe 26 Septembrie 2015, 18:55
#23
are bani si scapa
Asta e viata nu mai scrieti aiurea ca omu a svapat gata cu comentariile banu vorbrste
mmmm pe 26 Septembrie 2015, 18:52
#22
numele ucigasului?
stie cineva numele soferului criminal?
stefan pe 26 Septembrie 2015, 18:49
#21
asa se antampla cand se bazeaza pe bani
A fost mort de beat a omorat oameni nevinovati si acum pe seara a scapat omu a dat bani ca a avut rude cu bani si magazine la islaz deci nu i-a dat nici macar 24 de ore de retinere asta vo spun din surse foarte apropiate fiindca eu sunt de la islaz si criminalul a ajuns acum aproximativ o ora acasa razand spurcata politie avem la turnu magurele cum se vand asta e viata daca la islaz calca coneva un caine al omorau islazeni mergem anainte el a a luat vietile oamenilor si nu i-a mai facut nimeni nimic

eu pe 26 Septembrie 2015, 18:12
#20
mare păcat
Intr-o asemenea imprejurare chiar că rămâii impietrit. Dumnezeu să ii odihnească! Despre criminal, pardon, ucigaș din greșeală, că i-a lipsit intenţia ce să spun? Nu trebuia să se urce la volan beat. Inconștienţă criminală și suferinţe care puteau fi evitate doar cu un pic de bun simţ, pur și simplu prin respectarea legii.
Nepoata decedatei pe 26 Septembrie 2015, 17:40
#19
durere
Si Velicu Mihai a decedat.Inca se asteapta confirmare daca si sotia lui a decedat. Numarul de morti este acum trei (3).
Vali pe 26 Septembrie 2015, 17:23
#18
Condoleante
Oricum ar fi, Dumnezeu sa-i odihneasca si pe cei raniti sa-i ajute! Pacat ca mor oameni nevinovati!
Vali pe 26 Septembrie 2015, 17:21
#17
pt cei cu nedumeriti matematica
Nu cunosc cazul, dar eu am inteles asa: 2 decedati(cei de pe loc*rile din fata Dacie) si trei raniti au fost 3 din dacie spate si soferul Peujeot-ului.
Spune-ți părerea!

*:

*:

*:

grinLOLcheesesmilewink
smirkrolleyesconfusedsurprisedbig surprise
tongue laughtongue rolleyetongue winkraspberryblank stare
long faceohhgrrrgulpoh oh
downerred facesickshut eyehmmm
madangryzipperkissshock
cool smilecool smirkcool grincool hmmcool mad
cool cheesevampiresnakeexcaimquestion
* caractere rămase

Comentariile venite din partea voastra cu privire la evenimentele prezentate pe website-ul nostru sunt apreciate de autorii materialelor si de ceilalti utilizatori, daca sunt exprimate intr-un limbaj decent. Ne rezervam dreptul sa nu publicam sau sa inlaturam aceste mesaje/ comentarii/ opinii care aduc injurii celorlalti vizitatori sau incurajeaza ura de rasa, religie si sex.