Teleormanul se poate mândri cu o istorie de 127 de ani de când există calea ferată în judeţ. Prima linie de cale ferată, construită în judeţul Teleorman, pe baza Legii din 15 mai 1882, a fost linia secundară Costeşti-Balaci-Roşiori-Turnu-Măgurele în lungine de 111.7 km., dată în exploatare pe etape în două secţiuni: la 1 ianuarie 1887 a intrat în funcţiune tronsonul Costeşti-Balaci-Roşiori, iar la 12 septembrie 1887 tronsonul Roşiori-Turnu-Măgurele, care în 1892 s-a prelungit până în port, la Dunăre.
Din păcate pentru oraş, această cale ferată s-ar putea, în viitorul apropiat, să fie doar o amintire. Guvernul Ponta a aprobat pe şest un memorandum privind ”măsurile pentru eficientizarea sectorului de transport feroviar al României”. Memorandumul cuprinde o serie de măsuri, printre care concentrarea cheltuielilor subvenţionate de stat pe o reţea de cale ferată mult mai restrânsă decât cea actuală. Asta înseamnă reducerea subvenţiilor pentru transportul de călători pentru circa 6.000 de kilometri de cale ferată, cuprinzând aproape toate rutele de transport feroviar secundare luate în concesiune de către operatorii privaţi.
Cum Regiotrans, operatorul care a concesionat linia Turnu-Roşiori, nu este vreun bun samaritean, să reziste fără subvenţii, e clar că linia ferată care leagă Turnu-Măgurele de Roşiori va deveni bună pentru REMAT. Nici măcar sintagma "oraşul unde întoarce trenul" nu va mai exista, pentru că transportul feroviar va fi curând doar o amintire.
Daca vreti o dovada ca aceasta stire este un simulacru, va dau un singur exemplu, de banala informare. Operator pe linie e Regiotrans, nu InterRegio. Dragi,,autori'', voi nu iesiti in lume, luati totul de pe net si improvizati?