Exclusiv: Fiul si nora jupanului se joaca cu miliardele. Cat costa ultimul bolid.

05 Septembrie 2016, 16:10 | 5240 vizualizări | 6 comentarii
Car Universal
Fiul si nora jupanului se joaca cu miliardele.

Gina, nora lui Liviu Dragnea, continua sa se laude cu bolizii. Ultima achizitie X6m 2015. Am preluat de pe internet datele acestui avion. Votati PSD, numai asa avem sansa ca ultimul model de BMW sa ajunga in Teleorman. 

Bavarezii de la BMW au anuntat in cursul acestei dimineti ca noul X5 M va fi disponibil la vanzare, pe piata din Romania, in schimbul unei sume minime de 123.870 euro. Pentru cei care prefera modelul X6 M, nota de plata porneste de la 127.280 euro.
Dezvaluite in premiera mondiala la sfarsitul anului trecut, cu ocazia Salonului Auto de la Los Angeles, noile BMW X5 si X6 M au ajuns in cele din urma si pe piata din Romania. Cele doua modele bavareze de inalta performanta impart o motorizare V8 bi-turbo de 4.4 litri, astfel ca pretul lor de pornire este pe masura celor 575 cai putere prezenti la datorie.

Esenţial pentru tradiţionalul caracter M de înaltă performanţă al noilor BMW X5 M şi BMW X6 M este, şi de această dată, pachetul bine echilibrat format din motor, sistemul de propulsie şi suspensie. Motorul V8, încă o dată îmbunătăţit semnificativ, foloseşte tehnologia M TwinPower Turbo pentru a genera o putere mărită cu 15 kW/20 CP, la 423 kW/575 CP, şi un cuplu maxim îmbunătăţit cu 70 Nm, la 750 Nm. Ambele modele sunt echipate standard cu o transmisie Steptronic cu Drivelogic, cu opt viteze, care le permite să realizeze sprintul 0-100 km/h în 4,2 secunde. De asemenea, ele sunt un etalon şi în ceea ce priveşte dinamica laterală, precizia direcţiei şi performanţele de frânare, în timp ce consumului şi emisiile CO2 sunt cu 20% mai mici faţă de modelele anterioare.

Tehnologie inovatoare a motorului.

Noul motor cu tehnologie M TwinPower Turbo din echiparea BMW X5 M şi BMW X6 M este cel mai puternic propulsor dezvoltat vreodată de BMW pentru un automobil cu tracţiune integrală. Dispunând de tehnologia inovatoare M TwinPower Turbo cu două turbocompresoare cu sistem TwinScroll, galerii de evacuare în cruce, VALVETRONIC şi injecţie directă pe benzină High Precision, motorul V8 de 4,4 litri dezvoltă o putere maximă de 423 kW/575 CP pe un interval al turaţiilor cuprins între 6.000 şi 6.500 rpm. Aceasta reprezintă o creştere de patru procente faţă de modele anterioare. Evoluţia este şi mai evidentă atunci când vine vorba de dezvoltarea puterii noului motor. Vârful curbei de cuplu a fost urcat cu 70 Nm, ceea ce înseamnă o creştere de 10%. Cuplul de 750 Nm poate fi obţinut pe un interval larg de turaţii, între 2.200 şi 5.000 rpm.

În acelaşi timp, consumul de combustibil al noilor BMW X5 M şi BMW X6 M în ciclul de testare EU a fost redus cu 20% – de la 13,9 l/100 km la 11,1 l/100 km. Emisiile CO2 au scăzut şi ele cu mai bine de 20 de procente, la 258 g/km. Cele două modele accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,2 secunde datorită transmisie standard – M Steptronic cu Drivelogic, cu opt trepte. Viteza maximă este limitată la 250 km/h.

Tracţiune integrală inteligentă.

Sistemul inteligent de tracţiune integrală BMW xDrive şi Dynamic Performance Control joacă un rol important în dinamica remarcabilă a noilor BMW X5 M şi BMW X6 M. Sistemul xDrive utilizează un diferenţial cu ambreiaj multidisc gestionat electronic pentru a permite distribuţia complet variabilă a tracţiunii între puntea faţă şi cea spate – de la 100% pe roţile spate până la 100% pe cele din faţă. Astfel se asigură cea mai bună tracţiune posibilă în orice condiţii de drum. Pentru o agilitate mai mare, xDrive oferă modelelor BMW X5 M şi BMW X6 M o setare de bază orientată spre tracţiune spate.

Sistemul Dynamic Performance Control monitorizează distribuţia continuă a tracţiunii între roţile spate – atât sub sarcină, cât şi la frână de motor -, indiferent de puterea motorului. Lucrând în combinaţie cu sistemul de tracţiune integrală xDrive, rezultatul este un nivel complet nou performanţe dinamice, agilitate şi tracţiune. Cu o acurateţe mult mai mare, automobilul urmează traseul impus de conducător, indiferent de suprafaţa drumului, iar sistemul reduce nivelul de intervenţia a conducătorului asupra volanului: direcţia reacţionează mai direct şi sunt necesare mult mai puţine corecţii. În plus, este eliminată tendinţa inerentă de subvirare pe care o au automobilele cu tracţiune integrală convenţională. De asemenea, se remarcă şi o îmbunătăţire a tracţiunii (în special, pe drumuri cu niveluri diferite de frecare) şi, în consecinţă, este îmbunătăţită semnificativ siguranţa activă. Conducătorul poate observa pe display cum funcţionează Dynamic Performance Control, cu vectori care reprezintă cele patru roţi şi care indică unde este transmisă puterea motorului.

La toate acestea trebuie sa adaugam ca printului ii place ca bolidul sa fie full-option, chiar premier, de aceea pretul a sarit considerabil. 

Citeşte şi
Comentarii (6) Adaugă comentariu
teplitcaQuaky pe 11 Ianuarie 2017, 17:53
#6
Всё для сада
Наша компания - EКO TEC делает изготовление эко – технологий в области агро промышлености, а так же загородного жилья и всего что касается данной области.  Мы имеет значительны опыт в этой сфере, который используем, в нашей работе. Благодоря этому наша продукция имеет высокое качество тут http://teplitca.kiev.ua/g1582856-infrakrasnye-obogrevateli инфракрасные обогреватели купить.
calugarul vasile pe 21 Septembrie 2016, 10:21
#5
da
cred ca si furcile sunt utile...
Sim pe 08 Septembrie 2016, 17:45
#4
Jimmy stupid child
Prostul p...lii, Cracea nu a jupuit Teleormanul ci Dragnea căruia ii lustruiesti c*rul cu limba. Hai sictir je**sule!
Anti Cracea pe 06 Septembrie 2016, 12:07
#3
Nuuu
Va inselato domnilor. Cracea umbla cu o dacia 1300
gim pe 06 Septembrie 2016, 07:29
#2
x 6
Sa intelegem ca se apropie campania electorala ? Din campania de la alegerile locale nu am mai citit nimic de copii lui dragnea, am vazut modelul asta de masina acum 2 ani la dl.cracea daca nu ma insel eu,poate apare si masina lui aici sa vedem care este mai frumoasa si mai scumpa !
Lola din Bavaria pe 05 Septembrie 2016, 23:06
#1
Iar urmărim filmul,,Hoții si prostii,,?
Decât să urmărim si sa evaluăm averile acestor haiduci,mai bine să ne ascutim coasele si topoarele si să-i belim fără judecată.Mai știți alta soluție?????????Eu nu mai cred dintr-o Justiție dreapta.
Spune-ți părerea!

*:

*:

*:

grinLOLcheesesmilewink
smirkrolleyesconfusedsurprisedbig surprise
tongue laughtongue rolleyetongue winkraspberryblank stare
long faceohhgrrrgulpoh oh
downerred facesickshut eyehmmm
madangryzipperkissshock
cool smilecool smirkcool grincool hmmcool mad
cool cheesevampiresnakeexcaimquestion
* caractere rămase

Comentariile venite din partea voastra cu privire la evenimentele prezentate pe website-ul nostru sunt apreciate de autorii materialelor si de ceilalti utilizatori, daca sunt exprimate intr-un limbaj decent. Ne rezervam dreptul sa nu publicam sau sa inlaturam aceste mesaje/ comentarii/ opinii care aduc injurii celorlalti vizitatori sau incurajeaza ura de rasa, religie si sex.